Auta z bieżącego rocznika w świetnej cenie? Tak, to możliwe!

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Auta z bieżącego rocznika w świetnej cenie? Tak, to możliwe!
Rynek nowych samochodów ma się coraz lepiej. Wybieramy nie tylko auta z klasycznych segmentów, lecz również SUV-y. Ponadto, technologia rozwija się niezwykle dynamicznie. W wielu modelach możemy liczyć na nowoczesne systemy bezpieczeństwa, rozwiązania z zakresu komfortu, a także dynamiczne i oszczędne jednostki napędowe. Zwłaszcza, jeśli rozpatrujemy kupno hybrydy. Te najoszczędniejsze zużywają zaledwie kilka litrów paliwa w mieście. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się ofercie Toyoty.

Toyota C-HR

Styliści Toyoty postawili na oryginalną formę naznaczoną licznymi przetłoczeniami karoserii i wydatną lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. Kontrastujące z lakierem nakładki z tworzywa na progach, nadkolach i zderzakach mają sugerować lekko off-roadowy charakter. Auto ma 439 cm długości, 179,5 szerokości i 155 wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 cm. Ma seryjne reflektory LED-owe, a także wiele nowoczesnych dodatków. Na pokładzie Toyoty z powodzeniem zmieści się czworo dorosłych podróżnych.

Oszczędny układ hybrydowy

Toyota jest liderem polskiego rynku hybrydowego. Nie inaczej wygląda sytuacja w przypadku modelu C-HR. Opcje mamy dwie. Podstawowa to elektryczno-spalinowy tandem o mocy systemowej 122 koni mechanicznych. Po liftingu ofertę wzbogaciła mocniejsza wersja bazująca na 2-litrowym silniku benzynowym. Ekologiczny zespół napędowy generuje 184 KM, co pozwala na sprint do setki w 8,2 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 5,3 do 5,7 litra na 100km. Toyota C-HR dostępna jest od ręki z korzyścią do 2 400 zł.

Toyota Corolla Sedan

Kompaktowy sedan Toyoty jest jednym z najpopularniejszych samochodów na świecie. Przy okazji jest to jeden z modeli mających największy udział klientów indywidualnych w sprzedaży w Polsce. Wiele lat tradycji przekłada się na techniczne zaawansowanie nowego modelu. Poza tym, auto ma wszystkie cechy poprzedników, do których przyzwyczaili się klienci. Należą do nich aktywne, LED-owe reflektory, inteligentny kluczyk, układ rozpoznawania znaków drogowych, asystent utrzymania auta w pasie ruchu czy tempomat.

Benzynowy lub hybrydowy napęd

Pod maską nowej Corolli znajdziemy wolnossący silnik benzynowy o mocy 132 KM i średnim zużyciu paliwa od 6,1 do 7,3 litra, a także hybrydę. Wspierany przez silnik elektryczny tandem od lat stanowi bestsellerowy zestaw w wielu modelach Toyoty. W trybie bezemisyjnym Toyota potrafi poruszać się z prędkością nawet 115 km/h, co w segmencie kompaktowym nie miało dotychczas miejsca. Konsumpcja w cyklu mieszanym wynosi od 4,4 do 5,2 l. Ponadto, bestsellerowy model dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie.

Toyota Camry

Camry pojawiła się na rynku w 1982. Pierwsza generacja błyskawicznie stała się rynkowym hitem. Jej roczna sprzedaż na całym świecie wynosi średnio około 700 tysięcy egzemplarzy. Jak przystało na klasę wyższą, Camry zapewnia mnóstwo przestrzeni. Nadwozie mierzące 489 cm długości korzysta z modułowej platformy TNGA. To pozwoliło stworzyć w kabinie wręcz luksusowe warunki. Miejsca w dwóch rzędach wystarczy dla osób o koszykarskiej aparycji. Spory jest też bagażnik mieszczący 524 litry. Rok modelowy 2021 przeszedł lekki lifting. Camry zyskała m.in. nowe systemy bezpieczeństwa, zaktualizowane multimedia i dużo nowości we wnętrzu - jak np. 9-calowy ekran dotykowy, który szybciej reaguje na dotyk.

Wydajna hybryda

Toyota słynie z dopracowanych układów hybrydowych i właśnie taki trafił pod maskę Camry. Opiera się na 2.5-litrowej jednostce benzynowej wspartej silnikiem elektrycznym. Przyjazny środowisku tandem generuje aż 218 koni mechanicznych i 221 Nm dostępnych już przy 3600obr./min. Japońska limuzyna potrafi przejechać kilka kilometrów w trybie bezemisyjnym, co przekłada się na wyjątkowo niskie zużycie paliwa. W cyklu średnim od 5,3 do 5,6 litra. Do tego musimy doliczyć korzyść finansową sięgającą nawet 17 100 zł.

Toyota RAV4

Pierwsza generacja RAV4 zadebiutowała w 1994 i wyprzedziła swoją epokę. Wyżej zawieszone auto z napędem na cztery koła błyskawicznie skradło serca klientów. Najnowsza odmiana czerpie najlepsze wzorce z pierwowzoru i pozwala na swobodną personalizację. Toyota ma ma 460 cm długości, 186 szerokości i 169 wysokości. Bagażnik w standardowej konfiguracji mieści aż 580, a w maksymalnej 1690 litrów. Lista dodatków obejmuje między innymi indukcyjną ładowarkę, zaawansowane multimedia z 8-calowym ekranem dotykowym i podgrzewaną przednią szybę.

Zaawansowany napęd na cztery koła

Toyota pozostawia swoim klientom spory wybór w kwestii rodzaju napędu. Podstawowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów generuje 173 KM i 208 Nm. W przypadku hybrydy mamy zestaw złożony z elektrycznej i spalinowej jednostki. W wersji AWD, dodatkowy motor napędza koła tylnej osi. Przyjazne środowisku źródło mocy bazuje na 2.5-litrowym silniku benzynowym. Moc systemowa układu wynosi 218 lub 222 KM, a zużycie paliwa w średnim rozrachunku od 5,6do 5,9 l. Korzyść na auta z rocznika 2022 sięga 18 400 zł.

REDAKCJA