Auto premium na wyciągnięcie ręki. Wystarczy wypełnić formularz
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
BMW X2
Adaptacyjne reflektory LED, nisko poprowadzona linię dachu, a także szare osłony z tworzywa mające imitować off-roadowy charakter i prześwit na poziomie 18,2 centymetra dostępne opcjonalnie. Ponadto napęd na tylną oś w ofercie promocyjnej. To główne wyróżniki kompaktowego SUV-a nawiązującego kształtem nadwozia do samochodów z linią coupe. Do tego dochodzą aluminiowe obręcze w rozmiarze od 17 cali, elektrycznie unoszona pokrywa bagażnika i bezkluczykowy dostęp. 436-centymetrowe X2 może pochwalić się też obszerną kabiną i kufrem o pojemności od 470 do 1355 litrów.
Benzyna, diesel, a może hybryda
W X2 możemy poczuć się za kierownicą niczym w znacznie mniejszym i niżej zawieszonym aucie. Dopracowane zawieszenie w połączeniu z precyzyjnym układem kierowniczym daje sporo frajdy w zakrętach. Wrażenia potęgują mocne, doładowane silniki. Benzynowe jednostki mają 136, 178, a nawet 306 KM w topowej odmianie M35i. Gama diesli również daje szerokie pole wyboru. Podstawowy wariant rozwija 116, zaś najmocniejszy 231 KM. Nie możemy pominąć również 220-konnej hybrydy plug-in o zasięgu w trybie bezemisyjnym przekraczającym 50 kilometrów. Średnie zużycie paliwa to zaledwie 1,7-1,8 l.
BMW serii 5
Już w standardzie serii 5 otrzymujemy LED-owe światła, ale warto dołożyć do bardzo wydajnych, laserowych, adaptacyjnych reflektorów diodowych. Felgi mogą mieć od 18 do 20 cali. Nadwozie o długości 496 cm wygląda zgrabnie i przekonuje komfortową kabiną. W dwóch rzędach zmieścimy komplet pasażerów, a bagażnik pochłonie 530 l. W kabinie znajdziemy nowe multimedia z dotykowym ekranem o przekątnej aż 13 cali. Ponadto, BMW wyposażono w rejestrator jazdy, asystenta parkowania i system automatycznego formowania korytarza życia.
Mocy pod dostatkiem
BMW przyzwyczaiło nas do mocnych silników i napędu na tylną lub wszystkie osie w standardzie. Gama benzynowa oferuje od 184 do 625 KM. Ta ostatnia przyspiesza do "setki" w zawrotne 3,8 sekundy. Decydując się na wersje wysokoprężne, możemy wybierać pośród jednostek o mocy od 150 do 340 koni mechanicznych. Każdy motor współpracuje z 8-stopniową skrzynią automatyczną. Jest też kilka wariantów hybrydowych plug-in – 204, 292 lub 394 KM. Najmocniejszy w średnim rozrachunku zużywa zaledwie od 1,6 do 2,1 l. Jego maksymalny zasięg w trybie elektrycznym wynosi 57 kilometrów.
BMW 2 Gran Coupé
Moda na sedany w stylu coupé
nie ustaje. Wręcz przeciwnie, ma się coraz lepiej. Gran Coupé
jest tego świetnym przykładem. Ma wyraziste, modne kształty i szereg dodatków podnoszących
atrakcyjność. To między innymi dwukolorowe koła w rozmiarze 18 lub 19 cali, czy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Okazałe są też rozmiary plasujące auto w klasie kompaktowej. Nadwozie mierzy 452,5 cm długości i 180 szerokości. Rozstaw osi wynosi 267 cm i gwarantuje mnóstwo przestrzeni w dopieszczonej kabinie. Bagażnik mieści 430 litrów.
Oszczędny i szybki
Drzwi bez ramek i dynamiczna linia nadwozia przełożyła się na szeroką paletę napędową. Bazowy wariant benzynowy ma 136 KM i 220 Nm. Mamy też kilka wariantów dwulitrowego silnika – 178 i 306 KM. Najmocniejszy dysponuje w standardzie napędem xDrive i rozpędza się do setki w 4,9 sekundy. Nie będą zawiedzeni również miłośnicy diesla. Dla nich przygotowano odmiany o mocy 115, 150 i 190 KM. Topowa wersja została wyposażona w 8-stopniowy automat. Na sprint do 100 km/h potrzebuje 7,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 234 km/h