MATERIAŁ PROMOCYJNY

Auto premium w atrakcyjnej racie leasingowej. Nie zmieni się do końca umowy!

Sytuacja na rynku jest niestabilna. Ceny zmieniają się z każdym kolejnym miesiącem, co niekorzystnie wpływa na planowanie domowego budżetu. Tym bardziej doceniamy oferty, gdzie wiemy, czego się spodziewać w najbliższych latach. Znaleźliśmy kilka takich modeli. To samochody kategorii premium spełniające oczekiwania najbardziej wymagającej grupy klientów.

Starannie przeanalizujmy rynek

Poszukiwanie upragnionego auta należy do stresujących wyzwań, a nie powinno tak być. Kupujemy przecież wymarzony model, który będzie służyć przez kolejne lata. Warto zatem przejrzeć oferty wielu producentów, by nie rozczarować się rosnącą ratą leasingu, opóźnionym odbiorem czy brakami w wyposażeniu. Aby tego uniknąć, polecamy sięgać po pojazdy renomowanych koncernów. Zwłaszcza takich wychodzących przed szereg i zapewniających przejrzyste warunki gry. W BMW koszt elastycznego programu finansowego to zaledwie 3 procent wartości samochodu rocznie. Co więcej, z gwarancją stopy procentowej dla wybranych modeli. Oferta pojazdów jest naprawdę szeroka.


BMW X5

Ten potężny SUV ma 492 cm długości i 2 metry szerokości. Ma też wydajny napęd na cztery koła i opcjonalne, skrętne koła tylnej osi istotnie poprawiające zwinność w mieście i precyzję prowadzenia w ostrych łukach. Pneumatyczne zawieszenie pozwala zmieniać prześwit i dopasować profil do potrzeb kierowcy. Do dyspozycji mamy jednostki benzynowe, wysokoprężne oraz hybrydy plug-in z możliwością ładowania z gniazdka. Zasięg na prądzie wersji xDrive45e wynosi aż 88 kilometrów, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 1,2 do 1,7 litra. Na drugim biegunie znajdziemy X5 M (600 KM) przyspieszające do setki w 3,9 sekundy.

BMW Seria 5

BMW przyzwyczaiło nas do mocnych silników i napędu na tylną oś w standardzie. Gama benzynowa oferuje od 184 do 625 KM. Decydując się na wersje wysokoprężne, możemy wybierać pośród jednostek o mocy od 150 do 340 koni mechanicznych. Każdy motor współpracuje z 8-stopniową skrzynią automatyczną. Jest też kilka wariantów hybrydowych plug-in – 204, 292 lub 394 KM. Najmocniejszy przyspiesza do setki w 4,6 sekundy, rozpędza się do 250 km/h, a w średnim rozrachunku zużywa zaledwie od 1,6 do 2,1 l. Jego maksymalny zasięg w trybie elektrycznym wynosi 57 kilometrów.

Copyright © Agora SA