MATERIAŁ PROMOCYJNY

Bawarski gigant stworzył ikonę. Technologie i design? Na medal

i4 nazywany bywa najładniejszym elektrykiem na rynku. Łączy elegancję ze sportowymi aspiracjami. Już podstawowe warianty zapewniają świetne osiągi i satysfakcjonujące przyspieszenie. Duży zasięg i pełnowymiarowe miejsca dla pięciu dorosłych osób czynią i4 samochodem bardzo uniwersalnym. Nie dość, że BMW oferuje go w swojej usłudze BMW Comfort Lease z ratą od 1100 zł netto/miesięcznie i leasingu 0%, to jeszcze można uzyskać do 40 000 zł dofinansowania w ramach nowego programu rządowych dopłat "NaszEauto".

Auto dla koneserów płynnej jazdy

W ramach rodziny i4 dostępne są trzy warianty: eDrive35 o mocy 286 KM, eDrive40 o mocy 340 KM oraz wspomniane już M50 o mocy 544 KM, osiągające "setkę" zaledwie w 3,9 sekundy. Każdy z nich wpisuje się świetnie w hasło, z którego bawarska marka znana jest od lat: radość z jazdy! Wyróżniają się znakomitym prowadzeniem, szybkimi reakcjami i bardzo dobrą dynamiką. Pozycja kierowcy jest bardzo stabilna i komfortowa, a kierownica od pierwszego dotyku doskonale dopasowuje się do rąk. Opcjonalnie dostępny system IconicSounds Electric generuje wewnątrz pojazdu dopracowane tło dźwiękowe pracy napędu.

Wnętrze silnie zorientowane na człowieka

Deska rozdzielcza jest płaska i prosta, a ulokowane w jej obszarze funkcjonalności wygodne w użyciu. Design kokpitu nadaje sylwetce sportowy i dynamiczny charakter. Przestrzeń przynależną do kierowcy wyraźnie oddzielono od siedzenia pasażera wysoką konsolą środkową. Wyświetlacz wskaźników i wyświetlacz centralny są połączone w dużych rozmiarów ekran, który zagięty jest tak, aby dawać kierowcy jak najlepszy komfort odczytów. Miejsce nad głową i pod nogami pozwala na komfortową podróż nie tylko dla kierowcy i pasażera z przodu, ale też osób siedzących na tylnej kanapie. Duży  jak na coupé bagażnik oferuje 470 litrów pojemności, które po złożeniu siedzeń można powiększyć do 1290 litrów.

Wzornictwo wysokich lotów: sport i aerodynamika

Już na pierwszy rzut oka i4 zwraca uwagę charakterystyczną linią boczną, sportowym tyłem i dużym masywnym grillem. Pionowo posadowione nerki wyraźnie wystają z przedniego zderzaka, grając pierwsze skrzypce w efektownym designie przodu. Długi rozstaw osi, krótkie zwisy oraz opływowa i miękka linia dachu składają się na całokształt, który wyraża sportowe aspiracje auta. W wersji M50 coupé wyposażone jest w pakiet Performance. To między innymi karbonowa atrapa chłodnicy, tylny spojler i dyfuzor. Uwagę zwracają też bikolorowe frezowane obręcze kół w rozmiarze 20 cali.

Materiał promocyjny marki BMW

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.