MATERIAŁ PROMOCYJNY

Bestseller lidera sprzedaży w Polsce z dużym rabatem. Tego się nie spodziewaliśmy!

Japoński producent jest niekwestionowanym liderem sprzedaży i nic nie wskazuje, by sytuacja miała się odwrócić w najbliższym czasie. Klienci szturmują salony, a SUV-y rozchodzą się niczym ciepłe bułeczki. Poza funkcjonalnością, hybrydową technologią i dobrymi właściwościami jezdnymi, sporą rolę odgrywa rabat. Postanowiliśmy wziąć pod lupę jeden z bestsellerowych modeli.

Modny wygląd

Jeszcze dekadę temu SUV-y segmentu C mogliśmy policzyć na palcach jednej ręki. Teraz jest ich prawdziwe zatrzęsienie. Liderzy jednak pozostają niewzruszeni konkurencją. Należy do nich C-HR, który po kuracji odmładzającej zyskał na atrakcyjności. Już w standardzie pręży muskuły dynamiczną sylwetką, a jeszcze więcej oferuje w wersji GR Sport. Może pochwalić się 19-calowymi felgami, dekorami nawiązującymi do sportu i kontrastowym dachem utrzymanym w fortepianowej czerni. Każda odmiana ma natomiast identyczne rozmiary - 439 cm długości, 179,5 szerokości i 155 wysokości.

 


Dopieszczone wnętrze

Przy okazji liftingu, popracowano też nad kabiną. Kokpit wykonano z dobrej jakości tworzyw. Całość solidnie zmontowano i pozostawiono klientowi kilka wariantów kolorystycznych. Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica pewnie leży w dłoniach, a analogowe zegary okazują się czytelne. Warto też postawić na niezłej klasy audio sygnowane przez firmę JBL. 8-calowy, dotykowy ekran współpracuje z Android Auto i Apple CarPlay, kamerą cofania i precyzyjną nawigacją. Ciekawym dodatkiem jest też klimatyzacja automatyczna z technologią oczyszczania i nawilżania.

Dobrodziejstwa technologiczne

Toyota po liftingu stała się znacznie bardziej zaawansowana. Ma seryjne reflektory LED-owe, a także wiele nowoczesnych dodatków. To między innymi adaptacyjny tempomat, bezkluczykowy dostęp do auta, system autonomicznego parkowania oraz kamera cofania. Auto utrzyma się też w zadanym pasie ruchu. W mieście docenimy obecność układu wykrywającego przeszkody. W razie kursu kolizyjnego z innym pojazdem i brakiem reakcji kierowcy, komputer uruchomi hamulce w trybie autonomicznym, by zapobiec przykremu w konsekwencjach wypadkowi.

Siła w ekologii

Toyota jest liderem polskiego rynku hybrydowego. Nie inaczej wygląda sytuacja w przypadku modelu C-HR. Opcje mamy dwie. Podstawowa to elektryczno-spalinowy tandem o mocy systemowej 122 koni mechanicznych. Po liftingu ofertę wzbogaciła mocniejsza wersja bazująca na 2-litrowym silniku benzynowym. Ekologiczny zespół napędowy generuje 184 KM, co pozwala na sprint do setki w 8,2 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 5,3-5,7 litra na 100 km. Wydajny napęd sprawdzi się nie tylko w mieście, lecz również w długiej trasie.

Moc korzyści

Zmodernizowany C-HR to dojrzała konstrukcja z lepszymi multimediami, dobrej klasy materiałami wykończeniowymi i poprawionymi właściwościami jezdnymi. Z najmocniejszą hybrydą pod maską jest szybki i oszczędny. Może pełnić funkcję codziennego, miejskiego towarzysza lub rodzinnego auta dalekiego zasięgu. Ponadto, przy okazji aktualnej kampanii maksymalna korzyść wyniesie 13 200 zł. Elastyczny leasing pozwoli dopasować ofertę do naszych możliwości finansowych.


Materiał promocyjny marki Toyota

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.