MATERIAŁ PROMOCYJNY
Modny wygląd
Jeszcze dekadę temu SUV-y segmentu C mogliśmy policzyć na palcach jednej ręki. Teraz jest ich prawdziwe zatrzęsienie. Liderzy jednak pozostają niewzruszeni konkurencją. Należy do nich C-HR, który po kuracji odmładzającej zyskał na atrakcyjności. Już w standardzie pręży muskuły dynamiczną sylwetką, a jeszcze więcej oferuje w wersji GR Sport. Może pochwalić się 19-calowymi felgami, dekorami nawiązującymi do sportu i kontrastowym dachem utrzymanym w fortepianowej czerni. Każda odmiana ma natomiast identyczne rozmiary - 439 cm długości, 179,5 szerokości i 155 wysokości.
Dopieszczone wnętrze
Przy okazji liftingu, popracowano też nad kabiną. Kokpit wykonano z dobrej jakości tworzyw. Całość solidnie zmontowano i pozostawiono klientowi kilka wariantów kolorystycznych. Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica pewnie leży w dłoniach, a analogowe zegary okazują się czytelne. Warto też postawić na niezłej klasy audio sygnowane przez firmę JBL. 8-calowy, dotykowy ekran współpracuje z Android Auto i Apple CarPlay, kamerą cofania i precyzyjną nawigacją. Ciekawym dodatkiem jest też klimatyzacja automatyczna z technologią oczyszczania i nawilżania.
Dobrodziejstwa technologiczne
Toyota po liftingu stała się znacznie bardziej zaawansowana. Ma seryjne reflektory LED-owe, a także wiele nowoczesnych dodatków. To między innymi adaptacyjny tempomat, bezkluczykowy dostęp do auta, system autonomicznego parkowania oraz kamera cofania. Auto utrzyma się też w zadanym pasie ruchu. W mieście docenimy obecność układu wykrywającego przeszkody. W razie kursu kolizyjnego z innym pojazdem i brakiem reakcji kierowcy, komputer uruchomi hamulce w trybie autonomicznym, by zapobiec przykremu w konsekwencjach wypadkowi.
Siła w ekologii
Toyota jest liderem polskiego rynku hybrydowego. Nie inaczej wygląda sytuacja w przypadku modelu C-HR. Opcje mamy dwie. Podstawowa to elektryczno-spalinowy tandem o mocy systemowej 122 koni mechanicznych. Po liftingu ofertę wzbogaciła mocniejsza wersja bazująca na 2-litrowym silniku benzynowym. Ekologiczny zespół napędowy generuje 184 KM, co pozwala na sprint do setki w 8,2 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 5,3-5,7 litra na 100 km. Wydajny napęd sprawdzi się nie tylko w mieście, lecz również w długiej trasie.
Moc korzyści