MATERIAŁ PROMOCYJNY

Europejski hit dostępny w nowej wersji! “Mistrz oszczędności” to jego drugie imię

Nowa Puma z elektrycznym napędem dopiero co wjechała na ulice, a w branży już krążą pogłoski, że może to być najlepszy wariant tego modelu w historii. Na tle konkurencji wyróżnia się pod wieloma aspektami, ale jednym z nich zdecydowanie jest wydajność. Określenie “mistrz oszczędności” nie wzięło się znikąd!

Mistrz oszczędności i wydajności

Marka Ford zastosowała w nowej Pumie Gen-E rewolucyjne rozwiązanie, które pozwoliło baterii o pojemności 43 kWh zapewnić świetne wyniki pod względem wydajności. Bezemisyjna Puma Gen-E dysponuje doskonałą mocą 168 KM, co czyni ją autem zrywnym i dynamicznym. Osiągi są porównywalne jak w sportowej wersji tego modelu, a to pozycjonuje tę odsłonę Pumy Gen-E wśród liderów segmentu. Nowy model w gamie Forda postawił konkurencji wysoko poprzeczkę, ponieważ zasięg w ruchu miejskim sięga nawet do 523 km. Nie gorzej jest w długiej trasie, gdyż na jednym ładowaniu można przejechać do 376 km (wg norm WLTP), a z włączonym trybem ECO dystans może się wydłużyć powyżej 400 km. Nowoczesna technologia ładowania wyznacza nowe normy mobilności – wystarczą 23 minuty, by uzupełnić energię od 10 do 80% i ruszyć w dalszą drogę albo dzięki szybkiemu ładowaniu odzyskać 80% energii w czasie jednej kawy – to właśnie nowy standard jazdy elektrykiem.

Uroda równie nietuzinkowa, ale z pazurem

Nowy Ford Puma Gen-E zachwyca nietuzinkową urodą. Uwagę przykuwają charakterystyczne reflektory LED, specjalnie zaprojektowane 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich oraz tylny spojler dachowy, nadający sylwetce drapieżności. Stylistyka nadwozia nie tylko świetnie prezentuje się na drodze, ale również przekłada się na lepsze osiągi. Przykładem jest chociażby "tarcza" na przodzie pojazdu, poprawiająca opływ powietrza. Puma Gen-E o sportowym zacięciu skrywa we wnętrzu coś, co z pewnością zatrzęsie rynkiem.

Wnętrze, które wyznacza nowe standardy

Wnętrze nowej Pumy Gen-E zachwyci współczesnych kierowców, ponieważ zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej funkcjonalności i przestronności. Bagażnik oferuje imponującą pojemność aż 523 litrów, w tym innowacyjny system Gigabox o pojemności 145 litrów, który doskonale sprawdzi się na większe zakupy czy nietypowe gabaryty. Jeżeli komuś jeszcze mało, to pod maską znajduje się kolejny schowek – tym razem o pojemności 43 litrów. Kabina została wyposażona w nowoczesny 12-calowy monitor, zastępujący klasyczne zegary oraz 12,8-calowy, dotykowy ekran centralny z najnowszym systemem Ford Sync4. Oprócz tego, kierowca ma do dyspozycji dostępną w standardzie ładowarkę indukcyjną do smartfona.

Oferta, której nie można przegapić

Kupując nowego, elektrycznego Forda Puma Gen-E, klienci otrzymują wyjątkowy pakiet korzyści, który czyni tę ofertę jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku. W standardzie znajduje się praktyczna ładowarka Wallbox o wartości 4 500 zł, umożliwiająca wygodne ładowanie samochodu w domowych warunkach. Do wyboru jest także pakiet 8 lat ochrony – obejmujący gwarancję i serwis – lub wyposażenie dodatkowe o wartości do 6 400 zł, w tym takie udogodnienia jak kamera 360°, dach panoramiczny czy aktywny tempomat. Dodatkowo Ford oferuje rabat do 18 000 zł, a osoby spełniające kryteria programu „NaszEauto” mogą skorzystać z dopłaty nawet do 40 000 zł.

Materiał promocyjny marki Ford

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.