MATERIAŁ PROMOCYJNY

Gorąca nowość azjatyckiego producenta! To limuzyna klasy premium, teraz z RABATEM!

Toyota Mirai zadebiutowała w Polsce w 2014 roku. Od tego czasu na rynku pojawiły się już dwie generacje tego modelu. Mirai to samochód elektryczny, który nie wymaga ładowania baterii, wytwarzając energię dzięki wodorowym ogniwom paliwowym. Ta ekonomiczna Toyota dostępna jest teraz w ramach sezonowej akcji wyprzedażowej!

Napęd FCEV: zalety elektryka bez konieczności ładowania

Mirai ma wszystkie zalety auta elektrycznego, wymagając jedynie szybkiego i prostego tankowania, które zajmuje 5 minut. Pierwsze stacje tankowania wodoru w Polsce już funkcjonują i planowany jest dalszy rozwój tej infrastruktury. Zasięg na jednym tankowaniu wynosi do 650 km. Mirai charakteryzuje się dynamiką i natychmiastowo dostępnym momentem obrotowym, jednocześnie oferując zerową emisję. Ekonomiczność i szybkość to cechy charakterystyczne tego modelu!

Mirai: świetne właściwości jezdne i zaskakująca wszechstronność

Mirai jest pojazdem tylnonapędowym i korzysta z silnika elektrycznego o mocy 182 KM oraz 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto jest bardzo elastyczne we wszystkich zakresach prędkości i błyskawicznie reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Na doskonałe prowadzenie składają się również dopracowany rozkład masy, nisko usadowiony środek ciężkości zapewniający ponadprzeciętną stabilność oraz niezależne zawieszenie wszystkich kół.

Imponujące wzornictwo pełne nowoczesnego ducha

Mirai już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swoim progresywnym wyglądem. Na sylwetkę auta wpływa dłuższy rozstaw osi oraz niskie, szerokie nadwozie. Długi, tylny zwis służy poprawie właściwości aerodynamicznych. Miękkie, ale zdecydowane linie nadwozia i odważny, imponujący przód podkreślają zarówno szlachetne korzenie modelu, jak i jego temperament. Atrakcyjnej sylwetce nie ustępuje przestronne i bogato wyposażone wnętrze w nowoczesne technologie. Toyota Mirai dostępna jest z atrakcyjną korzyścią - aż do 21 000 złotych.

Materiał promocyjny marki Toyota

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.