Hybrydowe SUV-y z Japonii. Możesz je mieć na korzystnych warunkach
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Toyota C-HR – nieszablonowy crossover
Minął nieco ponad rok od debiutu mocno zmodernizowanej Toyoty zahaczającej o klasę kompaktowych crossoverów. Japońskie auto wyróżnia się licznymi przetłoczeniami karoserii i wydatną lotką przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. Kontrastujące z lakierem nakładki z tworzywa na progach, nadkolach i zderzakach mają sugerować lekko off-roadowy charakter. Auto ma 439 centymetrów długości, 179,5 szerokości i 155 wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 cm. Istotne, że już w bazowej wersji Comfort otrzymamy 17-calowe felgi aluminiowe i LED-owe reflektory.
Komfortowe wnętrze
Kokpit wykonano z dobrej jakości tworzyw. Całość solidnie zmontowano i pozostawiono kilka wariantów kolorystycznych. Bagażnik w standardowej konfiguracji mieści 358-377 litrów. Personalizując japońskiego crossovera, z pewnością warto postawić na zmodernizowany system multimedialny z dotykowym ekranem, precyzyjną nawigacją, standardową kamerą cofania i 3-letnią, darmową aktualizacją map. Toyotę można też wyposażyć w adaptacyjny tempomat, bezkluczykowy dostęp, system autonomicznego parkowania oraz wydajne audio sygnowane przez firmę JBL.
Klasycznie lub pod napięciem
Standardowy silnik to benzynowe 1.2 o mocy 116 KM. Licząc na większe oszczędności przy dystrybutorze, polecamy odmiany hybrydowe. Elektryczno-spalinowy tandem może mieć 122 lub 184 KM. Obie wersje mają w standardzie bezstopniową przekładnię automatyczną. Mocniejsza przyspiesza do setki w 8,2 s i zużywa w cyklu mieszanym od 5,3 do 5,7 litra. Wyróżniająca się z tłumu Toyota C-HR, teraz w Leasingu SMARTPLAN dostępna jest już od 857 zł netto/mc. To oferta dla przedsiębiorców.
Toyota RAV4 – dla wymagających klientów
Pierwsza generacja RAV4 zadebiutowała w 1994 i wyprzedziła swoją epokę. Wyżej zawieszone auto z napędem na cztery koła błyskawicznie skradło serca klientów. Najnowsza odmiana czerpie najlepsze wzorce z pierwowzoru i pozwala na swobodną personalizację. Możemy wybierać pośród 13 lakierów nadwozia i wyposażyć auto w aluminiowe obręcze w rozmiarze od 17 do 19 cali. Długa jest też lista akcesoriów podnoszących funkcjonalność. Większość dostępna w ramach bieżącej akcji promocyjnej. Rozmiary? Toyota ma ma 460 cm długości, 186 cm szerokości i 169 cm wysokości.
Przestrzeń i wygoda
Japońscy konstruktorzy dużo uwagi poświęcili przedziałowi pasażerskiemu. Dzięki temu, mamy do dyspozycji mnóstwo miejsca w dwóch rzędach. Fotele dobrze wyprofilowano i wyposażono w opcjonalną, elektryczną regulację w kilku płaszczyznach. Kanapa oferuje zmianę kąta nachylenia oparcia i zapewnia wysoki poziom wygody. Bagażnik w standardowej konfiguracji mieści aż 580 litrów, a w maksymalnej 1690 litrów. Lista dodatków obejmuje między innymi indukcyjną ładowarkę, zaawansowane multimedia z 8-calowym ekranem dotykowym, podgrzewaną przednią szybę, zestaw kamer 360 stopni i panoramiczne okno dachowe.
AWD i oszczędny charakter
Toyota pozostawia swoim klientom spory wybór w kwestii rodzaju napędu. Podstawowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów generuje 173 KM i 208 Nm. Przyspiesza do setki w 9,8 sekundy i zużywa od 6,9 do 7,7 litra w cyklu mieszanym. W przypadku hybrydy mamy zestaw złożony z elektrycznej i spalinowej jednostki. W wersji AWD, dodatkowy motor napędza koła tylnej osi. Przyjazne środowisku źródło mocy bazuje na 2.5-litrowym silniku benzynowym. Moc systemowa układu wynosi 218 lub 222 KM. Sprint do 100 km/h zajmuje 8,1 sekundy, a zużycie paliwa w średnim rozrachunku to skromne 5,6-5,9 l.
Spory prześwit i elastyczny leasing