Hyundai i30 - trzy nadwozia, dobre silniki. Sprawdzamy ofertę odświeżonego modelu

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Hyundai i30 - trzy nadwozia, dobre silniki. Sprawdzamy ofertę odświeżonego modelu
Hyundai i30 przeszedł pierwszy duży lifting. Co oferuje odświeżony wariant i czy warto się nim zainteresować? Postanowiliśmy sprawdzić, bo w ramach oferty promocyjnej dostępny jest z atrakcyjnym rabatem.

Nie tylko hatchback i kombi

Większość aut kompaktowych oferowanych jest w dwóch wersjach nadwoziowych. Najczęściej producenci stawiają na nadwozie typu hatchback i kombi. Hyundai poszedł o krok dalej i gamę modelu i30 uzupełnił ciekawą wersją Fastback. Wyróżnia ją nie tylko duży bagażnik z łatwym dostępem za sprawą wielkiej pokrywy, ale także atrakcyjna stylistyka, zdecydowanie wyróżniająca się z tłumu. Jest to więc świetny kompromis pomiędzy praktycznością a stylem.



Klasycznie, czy sportowo?

Hyundai i30 oferuje także ogromną różnorodność w kwestii dostępnych wariantów stylistycznych. Obok klasycznych wersji dostępna jest także odmiana N Line. Co ją wyróżnia? Przede wszystkim sportowa stylistyka, w wyraźny sposób nawiązująca do modelu N. Dopracowano tutaj także zawieszenie i układ jezdny, stawiając na lepsze wrażenia z jazdy. Teraz także wersja N Line dostępna jest w praktycznym kombi, co ucieszy tych, którzy potrzebują większego bagażnika.



W sam raz

Kokpit Hyundaia i30 ucieszy tych, którzy nie lubią mnogości opcji ukrytych w menu ekranu dotykowego. Podstawowe elementy sterowania, takie jak np. panel klimatyzacji, wciąż wykorzystują klasyczne przełączniki i pokrętła. Centrum dowodzenia autem stanowi natomiast system multimedialny, w topowym wariancie posiadający ekran o przekątnej 10,25-cala. Wersja po liftingu otrzymała także cyfrowe wskaźniki, które przekazują szereg informacji.



Szeroki wybór silników

Nowy Hyundai i30 to jeden z ostatnich modeli w tym segmencie, który jest dostępny z silnikiem wolnossącym. Jednostka 1.5 DPI ma moc maksymalną 110 KM i otwiera gamę napędową. Nie brakuje tutaj także doładowanych jednostek - 1.0 T-GDI i 1.5 T-GDI. To nowoczesne konstrukcje, które cechuje wysoka moc i niskie zużycie paliwa. Fani diesli docenią konstrukcję 1.6 CRDi, która niezależnie od warunków jazdy zużywa niewiele paliwa.



W dobrej cenie

Za niecałe 70 000 zł możemy nabyć bazowy wariant Hyundaia i30 po liftingu. Nie oznacza to jednak, że auto będzie nad wyraz skromnie wyposażone. W standardzie znajdziemy bowiem szereg elementów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Dopłaty nie wymagają klimatyzacja, czy układ automatycznego hamowania w sytuacji awaryjnej. W droższych wariantach znajdziemy z kolei takie udogodnienia jak aktywny tempomat, czy kamerę cofania która ułatwia manewrowanie w mieście.



Atrakcyjna oferta wyprzedażowa

Na model został przewidziany też rabat sięgający 8 000 zł i 2 000 zł premii za odkup auta. Warto przypomnieć, że Hyundai i30 objęty jest 5-letnią gwarancją mechaniczną. Hyundai stawia też na atrakcyjne formy finansowania modelu i30. Są one dostępne zarówno dla firm jak i dla klientów indywidualnych. Dzięki nim, nowym autem można cieszyć się przy niskich miesięcznych wydatkach.



REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.