MATERIAŁ PROMOCYJNY

Hyundai inwestuje w mobilność przyszłości

Hyundai pochwalić się może jasną wizją w zakresie wdrażania mobilności przyszłości. W misji marki mieści się pojmowanie przemysłu motoryzacyjnego jako ważnego ogniwa, odpowiedzialnego za ograniczenie niepożądanych zmian klimatycznych. Z tej roli Hyundai stara się rzetelnie wywiązywać.

Neutralność węglowa w duchu marki

Hyundai postawił sobie ambitny cel osiągnięcia pełnej neutralności węglowej do 2045 roku. Od 2035 roku na rynkach europejskich mają być sprzedawane wyłącznie pojazdy elektryczne lub zasilane wodorowymi ogniwami paliwowymi. Obok elektryfikacji, marka dąży do wypracowania jak najbardziej zrównoważonych procesów produkcyjnych, które w minimalnym stopniu obciążą środowisko naturalne. W taką strategię wpisuje się między innymi przejście na odnawialne źródła energii.


Zielony wodór – paliwo przyszłości

Tak zwany zielony wodór zyskał duże zainteresowanie Hyundaia. Marka koncentruje się na poszukiwaniu rozwiązań, które generują zrównoważoną i efektywną energię. Bada możliwości wykorzystania napędu wodorowego już od 1998 roku. Produkcja zielonego wodoru w ramach procesu elektrolizy nie emituje do atmosfery dwutlenku węgla, co czyni ją kluczowym obszarem z uwagi na ochronę środowiska naturalnego. Od 2021 roku Hyundai kooperuje z Next Hydrogen Corporation w zakresie stworzenia systemu elektrolizy wody alkalicznej i wypracowania produkcji czystego wodoru w sposób opłacalny.


Pojazdy Hyundaia o zerowej emisji

Obecnie Hyundai posiada w swoim portfolio cztery zeroemisyjne samochody: IONIQ 5, KONA Electric, SANTA FE Plug-In-Hybrid oraz TUCSON Plug-In Hybrid w trybie elektrycznym. Wszystkie z nich oferują całą gamę inteligentnych technologii najnowszej generacji i charakteryzują się dynamicznym oraz nowoczesnym designem. IONIQ 5 został doceniony w prestiżowym World Car of the Year 2022 podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku, zdobywając aż trzy nagrody, w tym tytuł światowego samochodu roku. Kolejne modele z ekologicznej palety marki pojawią się już niebawem.

Wszechstronne działania z dużym rozmachem

Hyundai buduje swój wkład w rozwój mobilności nie tylko poprzez rozwiązania w obszarze motoryzacji. Marka prowadzi również zaawansowane projekty wokół zagadnień robotycznych, między innymi w technologii egzoszkieletów i robotyki serwisowej. Koreańczycy inwestują istotne środki w rozwój jazdy autonomicznej, miejskiej mobilności powietrznej i sztucznej inteligencji. Inżynierowie pracują nad zaawansowaną wizją mobilnego miasta przyszłości. Ważnym obszarem działań dla marki jest także oczyszczanie oceanów we współpracy z organizacją "Healthy Seas".


Copyright © Agora SA