MATERIAŁ PROMOCYJNY
Pewność prowadzenia
Konstrukcja modelu V-Strom 800DE oparta jest na nowej, stalowej ramie zapewniającej wytrzymałość i lekkość. Unikalne zwieszenie Hitachi Astemo jest w pełni regulowane i oferuje rekordowy skok wynoszący aż 220 mm, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dzięki tak dużemu skokowi udało się zachować duży prześwit. Tak zaprojektowany motocykl świetnie sprawdzi się w każdych warunkach – na asfalcie oraz nieutwardzonej nawierzchni.
Nowy silnik z dużym zapasem mocy
Suzuki V-Strom wyposażono w zupełnie nowy silnik. W myśl założeń inżynierów z Japonii, ma on zapewniać dostatek mocy, a jednocześnie pozwalać kierowcy na płynną jazdę i łagodną reakcję na otwarcie przepustnicy. Konstrukcja silnika jest bardzo zwarta, co przekłada się na dobre wyważenie motocykla. Nowa jednostka wyposażona jest w Suzuki Cross Balancer, czyli unikalny, opatentowany przez markę, system wyrównoważający pracę silnika, a co za tym idzie
–
redukujący generowane podczas jego pracy drgania. Pojemność silnika to 776 cm3 i rozwija on 84 KM.
Zaawansowane technologie
Na pokładzie motocykla znajdziemy szereg rozwiązań, które wznoszą doświadczenia z jazdy na jeszcze wyższy poziom, a także dostosują pracę motocykla w zależności od oczekiwań kierowcy i warunków na drodze. Oświetlenie jest w pełni LED-owe, a przednie reflektory nie tylko świetnie oświetlają drogę po zmroku, ale także nadają ciekawego charakteru przedniej części motocykla. Na pokładzie znajdziemy także Inteligentny System Jazdy Suzuki obejmujący zmienne tryby jazdy, system kontroli trakcji z trybem G (sprawdzającym się na nieutwardzonej nawierzchni), elektroniczny system ride-by-wire czy quick-shifter działający podczas zmiany biegów w górę i w dół.
Motocykl na każdą okazję
Suzuki V-Strom 800DE to motocykl, który sprawdzi się w różnych rolach i różnych warunkach. Docenią go zaawansowani motocykliści, jak i ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z jednośladami. Opcjonalny travel pack pozwala zwiększyć przestrzeń bagażową o dodatkowe kufry, dzięki czemu motocyklem można wybrać się w dłuższą podróż. Siedzisko zostało zaprojektowane tak, by kierowca mógł zająć wygodną pozycję nawet podczas długiej trasy. W podróżach docenimy także kulturę pracy silnika oraz jego pojemność.