MATERIAŁ PROMOCYJNY

Jedyny taki SUV na rynku. Hybrydowy, coupe i z zaskakującą ceną!

SUV-y coupe łączą w sobie praktyczność i przestronność klasycznego SUV-a z modną, sportową sylwetką. Zwykle jednak to modele bardzo duże i drogie. Renault zrewolucjonizowało rynek, wprowadzając do sprzedaży Arkanę E-Tech Full Hybrid. Model ten jest dostępny z bardzo ciekawym napędem.

Renault Arkana E-Tech Full Hybrid, czyli mistrz praktyczności i przestronności

Renault Arkana E-Tech Full Hybrid to najlepszy dowód, że modny wygląd wcale nie musi oznaczać kompromisów. SUV coupe z Francji mierzy 457 cm długości, 182 szerokości i 157,5 wysokości. Rozstaw osi to świetne 272 cm. To jeden z najważniejszych parametrów w samochodzie - bezpośrednio przekłada się na miejsce na tylnej kanapie. W Renault jest go pod dostatkiem. Imponuje też bagażnik. W zależności od wersji ma aż 480 lub 513 litrów.


Wersja silnikowa dla każdego

Renault proponuje polskim kierowcom trzy wersje silnikowe. Chwalony silnik 1.3 TCe znamy bardzo dobrze z innych modeli Renault. We francuskim SUV-ie może mieć 140 lub 158 KM. Nowością jest za to 143-konna wersja E-Tech Full Hybrid. Pod tą nazwą kryje się pełna hybryda z silnikiem. 1.6 Napęd spalinowy uzupełniają dwa elektryczne. Pierwszy z nich współpracuje z prawą nogą użytkownika, zaś drugi to wysokonapięciowy agregat pełniący funkcję rozrusznika i generatora energii. I tu ciekawostka Francuzi postawili na wielotrybową skrzynię bez synchronizacji załączania kolejnych przełożeń. Rola synchronizatora przypadła niewielkiej jednostce elektrycznej współpracującej ze sprzęgłem kołowym. To rozwiązanie prosto z F1!

Co daje napęd hybrydowy kierowcy?

Największymi zaletami są oszczędność i komfort jazdy. Deklarowane zużycie paliwa to około pięciu litrów wg norm WLTP - i jest jak najbardziej osiągalne. E-Tech Full Hybrid znakomicie sprawdza się w mieście, gdzie może odzyskiwać energię podczas hamowania i wykorzystywać ją do jazdy w trybie EV. Co ważne, hybryda jest bezobsługowa. Renault Arkana E-Tech Full Hybrid najlepiej wie, jak wykorzystać silniki. Kierowca jedzie dokładnie tak, jak zwykłym autem z automatem. Niczym się nie musi przejmować, a samochód sam oszczędza paliwo.


Ile kosztuje hybrydowy SUV coupe?

Renault zaskakuje także ceną. W aktualnej ofercie Arkana E-Tech Full Hybrid jest dostępna już za mniej niż 1200 zł miesięcznie przy atrakcyjnym finansowaniu. Jeśli ktoś nie jest pewny, czy hybryda to napęd dla niego, to może się umówić na jazdę próbną. Taką z prawdziwego zdarzenia – SUV-a można testować przez 24 godziny.


Napęd E-Tech Full Hybrid to nie jedyny as w rękawie Renault

Ogromną zaletą wnętrza Renault Arkana E-Tech Full Hybrid jest nie tylko jego przestronność i praktyczność. To zdecydowanie jeden z najnowocześniejszych samochodów w swojej klasie. Przed oczami kierowcy umieszczono czytelne wirtualne zegary o przekątnej 10,25 cala, które można personalizować. Z kolei ekran dotykowy ma aż 9,3 cala, a system multimedialny easy link oferuje wiele rozbudowanych funkcji. Obsługuje Apple CarPlay oraz Android Auto, a telefon można naładować indukcyjnie. Ulubionej muzyki można słuchać z głośników marki Bose.


O kierowcę dba cały szereg systemów

Renault Arkana E-Tech Full Hybrid ma aż 14 systemów wspomagających jazdę Easy Drive. Jednym z najciekawszych jest Easy Pilot. To asystent jazdy w korku i na autostradzie. Łączy adaptacyjny tempomat (z funkcją Stop&Go) z systemem utrzymywania samochodu w osi pasa ruchu, który sprawdza się również w zakrętach. System utrzymuje stałą prędkość, działa od 0 do 160 km/h i zapewnia stałą odległość od samochodu poprzedzającego

Materiał promocyjny marki Renault

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.