Jeszcze więcej premium w niskiej racie miesięcznej. Luksusowe auta teraz na wyciągnięcie ręki

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Jeszcze więcej premium w niskiej racie miesięcznej. Luksusowe auta teraz na wyciągnięcie ręki
Rynek aut klasy premium ma się świetnie. Uwagę zwracamy nie tylko na reprezentacyjne limuzyny, lecz również wszelkiej maści SUV-y. Ich sprzedaż rośnie z każdym rokiem. Spora w tym zasługa elastycznych programów leasingowych i dobrego wyposażenia już w standardzie. Postanowiliśmy prześwietlić ofertę jednego z największych koncernów motoryzacyjnych.

Lexus NX

To SUV dla wymagających klientów ceniących komfort i dobre osiągi. Nowy NX wyróżnia się ogromną osłoną chłodnicy i gabarytami. Ma 466 cm długości, a rozstaw osi wynosi 269 cm. Prześwit na poziomie blisko 19 cm i napęd na cztery koła, pozwolą bez obaw zapuszczać się na nieutwardzone szlaki. Na pokładzie znajdziemy inteligentną klimatyzację wykrywającą zajęte fotele i natężenie światła słonecznego. Decydując się na pierwszą hybrydę plug-in Lexusa, dostajemy aż 309 KM i zasięg na prądzie wynoszący 63 km. Lexus NX już dostępny jest w salonach, więc warto umówić się na jazdę próbną.

Lexus ES

Lexus ES właśnie debiutuje w odświeżonej odsłonie. Zyskał nowy, potężnych rozmiarów grill, inny kształt w pełni LED-owych, aktywnych reflektorów i przemodelowane wnętrze. Wrażenie robi dotykowy ekran systemu multimedialnego. Wykonano go ze szkła i przesunięto w stronę kierowcy o 10 cm. Pojawiły się też nowe kolory skórzanego poszycia i wydajniejsze systemy bezpieczeństwa. Pod maską znajdziemy dopracowaną technologię hybrydową o mocy systemowej na poziomie 218 KM. Średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 4,7 litra. 

Lexus RX

To jeden z największych przedstawicieli gatunku. RX w 5-osobowej odmianie mierzy 489 cm długości, 189,5 cm szerokości i 169 cm wysokości. W potężnym SUV-ie znajdziemy mnóstwo miejsca w dwóch rzędach. Fotele możemy wyposażyć w podgrzewanie i wentylację. Wersja z układem hybrydowym rozwija 313 KM i zużywa w cyklu średnim od 7,6 do 8 l. Sprint do setki trwa zaledwie 7,7 s. Auto ma też więcej zalet w postaci dobrych właściwości jezdnych, świetnego wyciszenia kabiny czy wysokiej próby materiałów wykończeniowych. Kolejną korzyść stanowi nowa cena. Należy przy tym wspomnieć, że zamawiając go teraz, będzie do odbioru już w wakacje.

Lexus UX

SUV do miasta wcale nie musi być nudny. UX wprowadza mnóstwo świeżości do segmentu premium. Nadwozie mierzy 449 cm długości, 184,5 cm szerokości i 154 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 cm, co przekłada się na spory przedział pasażerski. Podstawowym źródłem siły napędowej jest benzynowy silnik. Generuje 171 KM i 205 Nm i przyspiesza do setki w 9,2 s. Lepiej pod względem ekonomii wypada autorska hybryda. Łączna moc tandemu wynosi 184 KM, a zapotrzebowanie na paliwo w cyklu mieszanym od 5,3 do 5,7 l (Wersja FWD). 

REDAKCJA