Kombi uszyte na potrzeby wymagającej rodziny. Nowość w dobrej cenie
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
66 milimetrów
W stosunku do siódmej generacji, debiutujący na polskim rynku model urósł o 66 mm i mierzy 463,5 cm długości. O taką samą wartość powiększył się rozstaw osi – 268,5 cm. Kolejnym elementem są seryjne światła diodowe. Na liście opcji znajdziemy natomiast po raz pierwszy w historii matrycowe reflektory IQ.Light LED składające się z 22 diod. Połączono je z dynamicznymi kierunkowskazami i aktywnym, dopasowującym się do warunków na drodze snopem światła. Funkcjonalnym dodatkiem jest opcjonalna, unoszona elektrycznie pokrywa bagażnika.
Nowoczesne multimedia
Atmosferę w kabinie podgrzewa zastosowanie oświetlenia Ambiente o zmiennej barwie. Kokpit składa się z dwóch ogromnych ekranów. Ten przed oczami kierowcy można swobodnie personalizować wpisując weń dane z komputera pokładowego w tle i przenosząc na pierwszy plan mapę nawigacji. Drugi, również 10-calowy jest opcjonalny i znajduje się w centralnej części deski rozdzielczej. Odznacza się dobrą grafiką i przejrzystością. Rozbudowane menu okazuje się przyjazne użytkownikowi. System łączy się z internetem i pozwala przenieść na wyświetlacz wiele aplikacji ze smartfona.
Wyróżniająca się przestronność
Golf jest jednym z największych przedstawicieli gatunku. Spore gabaryty nadwozia przekładają się na przestrzeń w kabinie. Czworo rosłych podróżnych w komfortowych warunkach i bez oznak zmęczenia przejedzie kilkaset kilometrów. Wakacyjni podróżnicy docenią też duży bagażnik mieszczący w standardowej konfiguracji 611 litrów. Jadąc we dwoje, możemy zwiększyć możliwości przewozowe do imponujących 1642 l. Co istotne, oparcie drugiego rzędu jest asymetryczne, a łączona podłoga niemal płaska. Ładunek dużych i ciężkich przedmiotów ułatwia nisko umieszczony próg i spory otwór kufra.
Szeroka paleta jednostek napędowych
W kwestii ergonomii, jakości materiałów i właściwości jezdnych, Golf wysoko podnosi poprzeczkę. Kolejną cegiełkę dokłada jednostkami napędowymi. Podstawowa oferta opiera się na litrowym motorze benzynowym o mocy 110 KM. Kierowcy o bardziej dynamicznym usposobieniu mogą postawić na 1.5 TSI (130 lub 150 KM) z układem miękkiej hybrydy korzystnie wpływającej na zużycie paliwa i dynamikę. 2-litrowy diesel występuje w trzech wariantach mocy – 115, 150 i 200 KM. Najmocniejszy wariant potrzebuje tylko 7,1 s, by przyspieszyć do 100 km/h. 400 Nm gwarantuje świetną elastyczność.
6 tysięcy złotych w kieszeni
Przez blisko 47 lat produkcji, Golfa wyprodukowano w ponad 35 milionach egzemplarzy. Najnowsze wcielenie z pewnością istotnie przyłoży się do zwiększenia tego wyniku. Klientów pomoże przekonać uterenowiona wersja Alltrack ze zwiększonym prześwitem, napędem na obie osie i nakładkami ochronnymi na progach, nadkolach i zderzakach. Dodatkowy argument stanowi oferta finansowa. Samochody z końca 2020 możemy kupić z korzyścią sięgającą do 6 tysięcy złotych. Wybierając elastyczny leasing, nowy Golf Variant dostępny jest od 647 zł netto miesięcznie.