MATERIAŁ PROMOCYJNY

Legendarna marka oferuje bestsellery dostępne od ręki. To rasowe SUV-y z nowoczesnymi napędami

Jeep Renegade i Compass to już uznane na polskim rynku modele, cieszące się niesłabnącą popularnością. Legendarna, amerykańska marka cały czas podąża z duchem czasu. Pod nadwoziem odświeżonych wersji popularnych modeli z segmentu SUV, zainstalowano najnowocześniejsze technologie hybrydowe oraz zupełnie nowy, autorski napęd opracowany przez inżynierów Jeepa. Teraz obydwa modele są dostępne od ręki i w promocyjnym wynajmie.

Jeep Renegade to klasyk z nowym sercem

Jeep Renegade to model, który wyróżnia się designem nadwozia. Kompaktowy SUV łączy dynamiczne i muskularne kształty z klasycznymi, ostrymi liniami. Wygląd modelu odzwierciedla charakterystyczny styl Jeepa, na który składają się legendarny siedmioszczelinowy grill z zaokrąglonymi światłami oraz trapezoidalne nadkola. Auto oferuje przestronne, wszechstronne i przyjazne wnętrze, a kokpit mieści multimedialny system Uconnect z wyświetlaczem 8,4 cala oraz cyfrowym, 7-calowym ekranem zestawu wskaźników.


Jeep Compass odkryty na nowo

Nie tak dawno model Compass przeszedł face-lifting, a pod odświeżonym nadwoziem ukryto jednocześnie najnowocześniejsze rozwiązania hybrydowe. Amerykański SUV zyskał jeszcze więcej charakteru, dzięki nowym elementom nadwozia, takim jak odświeżony przedni siedmioszczelinowy grill, przedni zderzak i przednie światła w technologii Full LED. Wnętrze Compassa zostało przeprojektowane, zyskując bardziej harmonijną, lżejszą formę. Zwiększono funkcjonalność kabiny dzięki pojemnym schowkom oraz nowoczesnej technologii. Pojawiły się też nowe materiały klasy premium oraz wyjątkowe wykończenie deski rozdzielczej i siedzeń.


Zaawansowany napęd e-Hybrid

Oba modele są dostępne z dwoma wariantami nowoczesnych napędów, a pierwszy z nich to technologia e-Hybrid. Pod maską pracują dwa silniki: benzynowy 1.5 T4 Turbo (130 KM) i elektryczny 48V (20 KM) połączony z 7-biegową skrzynią DCT. Napęd elektryczny pozwala na jazdę z niską prędkością bez użycia silnika spalinowego. Gwarantuje też bezgłośne i płynne ruszanie spod świateł, manewry po parkingu oraz jazdę z niską prędkością np. w korku.


Połączenie napędu 4x4 i technologii Plug-in hybrid

Technologia 4xe Plug-in Hybrid dostępna w obu modelach to prawdziwa rewolucja. Jeep opracował na nowo napęd na cztery koła i połączył tradycyjny układ 4x4 z silnikiem elektrycznym. Silnik spalinowy o mocy 130, bądź 180 KM, napędza przednią oś, a za błyskawiczne dołączanie tylnego napędu odpowiada silnik elektryczny, który generuje 60 KM. Efektem takiego rozwiązania jest doskonałe przyspieszenie, widoczne zwłaszcza w mocniejszym wariancie - już w 7,1 s. do setki. Czas ładowania akumulatora może wynieść ledwie 120 minut i pozwoli na przejechanie do 50 km na napędzie elektrycznym.


Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.