MATERIAŁ PROMOCYJNY

Legendarny model dostępny w nowej wersji. Genialne nadwozie, a środek? Pełny technologii!

Passat to niekwestionowany bestseller na skalę światową. Dziewiąta generacja flagowego modelu niemieckiego producenta opiera się przede wszystkim o wydajne, nowoczesne układy napędowe, zaawansowane systemy wspomagające, wysoki poziom komfortu, przestronne wnętrze oraz bardzo dobre parametry jezdne. Nawiązując do wieloletniego dziedzictwa, inżynierowie marki stworzyli model Passat od nowa, wdrażając w projekt szereg osiągnięć technologicznych i skupiając się na maksymalizacji komfortu.

Wyrazisty design, który podąża za duchem czasu

Nowa generacja Passata to przeprojektowane nadwozie, przyciągające uwagę świeżym, nowoczesnym wzornictwem. Harmonijne wyważenie między dynamiką a elegancją pozwoliło na osiągnięcie zrównoważonego efektu finalnego. Składają się na niego między innymi nowe reflektory LED, efektowne duże wloty powietrza oraz chromowane detale. Topowe wersje Elegance i R-Line mają bogate wyposażenie klasy premium, takie jak reflektory matrycowe LED IQ. LIGHT, tylne światła z animowanymi kierunkowskazami, bezkluczykowy system uruchamiania silnika i zamykania auta oraz rozbudowany system oświetlenia ambientowego.

Szereg funkcjonalnych innowacji we wnętrzu

Zaawansowane technologie w nowej generacji zapewniają bezpieczne i wygodne podróżowanie. W ramach działania systemów wspomagających dostępnych w standardzie, kierowcę wspiera między innymi system automatycznego hamowania, asystent pasa ruchu i kamera cofania. Zintegrowany system multimedialny obejmuje takie funkcjonalności, jak opcjonalną nawigację GPS czy bezprzewodowe połączenie ze smartfonem. Intuicyjny w obsłudze, przejrzysty kokpit i ekran infotainment o przekątnej 12,9 cala (opcjonalnie 15 cali) gwarantują kierowcy wygodę użytkowania i minimalizują ryzyko rozproszenia uwagi w czasie jazdy.

Bogata gama nowoczesnych napędów

Nowy Passat dostępny jest w kilku wersjach: z silnikami wysokoprężnymi, turbodoładowanymi jednostkami benzynowymi lub napędami hybrydowymi: mild hybrid oraz plug-in hybrid. Zasięg na silniku elektrycznym według WLTP to aż 131 km. Opcjonalnie dostępne jest adaptacyjne zawieszenie DCC Pro ze specjalnie dostrojonym progresywnym układem kierowniczym. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów jazdy – Individual, Comfort, Eco, Sport – co pozwala na dostosowanie parametrów jazdy do osobistych preferencji i warunków panujących na drodze.

Materiał promocyjny marki Volkswagen

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.