Limitowany mocarz. Takiego pickupa nie można zlekceważyć. Do bólu skuteczny!

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Limitowany mocarz. Takiego pickupa nie można zlekceważyć. Do bólu skuteczny!
Ten segment został stworzony z myślą o eksploatacji w wyjątkowo trudnych warunkach. Pickupy dzielnie służą od dekad, ale w obecnych wydaniach mają znacznie bardziej osobowy charakter. Sprawdzą się nie tylko w wymagającym off-roadzie, lecz również z powodzeniem przejadą kilkaset kilometrów autostradą lub dowiozą właściciela w garniturze pod operę. Trzeba też jednak pamiętać o wersjach specjalnych. Właśnie taką postanowiliśmy wziąć na tapetę.

Pięć milionów zadowolonych klientów

L200 Stark  produkowane jest tylko w Tajlandii i oferowane na 150 rynkach. Model z ładownością jednej tony zadebiutował w 1978. Obecnie mamy do czynienia z szóstą generacją. Poprzednie znalazły na świecie około 4,7 miliona klientów. Konstruktorzy postawili na zaprojektowane niemal od podstaw nadwozie. W porównaniu z poprzednikiem to istne techno. Ostre kształty naznaczone licznymi kątami prostymi mogą się podobać. Można go wyposażyć w pełni LED-owe reflektory, przyciemnione szyby boczne, system kamer, a także szereg elementów zwiększających możliwości terenowe i komfort codziennej eksploatacji.

Komfortowa kabina

O tym, że pickupy mogą stać się przyjaciółmi podczas codziennej eksploatacji, dobitnie świadczy kabina L200 Stark. Fotele solidnie wyprofilowano i wyposażono w dwustopniowe podgrzewanie. W drugim rzędzie miejsca wystarczy dla dwóch dorosłych osób, a lekko pochylone oparcie pozwala we względnym komforcie przejechać kilkaset kilometrów. Na szczycie kokpitu umieszczono dotykowy ekran współpracujący ze smartfonami opartymi na Androidzie i oprogramowaniu iOS. Połączenie przez kabel pozwala przenieść ulubione aplikacje, w tym wydajną nawigację analizującą na bieżąco natężenie ruchu.

Jeszcze więcej mocy

Pod względem mechaniki, Mitsubishi z powodzeniem stawia na dopracowanego diesla. L200 Stark napędza 2.2-litrowy silnik generujący 150 KM i 400 Nm. Współpracuje z manualną, 6-stopniową skrzynią lub 6-biegowym automatem. Wraz z odmianą Stark, producent zdecydował się wprowadzić do oferty moduł Power. Dostępny jest dla wszystkich posiadaczy i przyszłych klientów. Podnosi moc wysokoprężnej jednostki do 185 KM i momentu obrotowego do 502 Nm. Co ciekawe, elastyczność motoru poprawia się aż o 20 procent.

Większe możliwości w terenie

Już w standardzie, L200 Stark może pochwalić się świetnymi parametrami. Po przełączeniu napędu w tryb terenowy (blokada centralnego mechanizmu różnicowego lub reduktor) możemy przyciskiem wybrać jeden z trybów jazdy - szuter, śnieg/błoto, piach lub skały. Dodatkowo, asystent zjazdu pomaga poruszać się po stromych wzniesieniach. Kąt natarcia wynosi 29, zaś zejścia 21 stopni. W wymagających warunkach docenimy opcjonalne stalowe osłony, opony typu All-Terrain i dalekosiężne oświetlenie LED-owego montowanego na dachu. Stark potrafi jeszcze więcej, bowiem wykorzystano tu amortyzatory podnoszące zawieszenie o 4 cm.

Limitowana oferta

Jeśli zdecydujemy się jeszcze na wyciągarkę, możemy z powodzeniem eksplorować nieznane. Dodatkowe orurowanie przestrzeni ładunkowej, roleta i zestaw przydatnych pojemników sprawią, że z L200 będziemy w stanie przeżyć niezapomnianą przygodę. Lista akcesoriów do L200 Stark jest bardzo bogata, a jedynym ograniczeniem może być wyobraźnia i zasobność portfela przyszłego użytkownika Warto się jednak pospieszyć, bowiem wersja Stark jest limitowana do 60 egzemplarzy. Ponadto, możemy też obecnie liczyć na spory rabat i rozsądnie wycenione pakiety. Taka oferta może się nie powtórzyć.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.