Luksusowe auto premium teraz w doskonałej cenie. Sprawdzamy, jak to możliwe!
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Lexus ES
ES z sukcesami konkuruje z europejskimi rywalami. Jest najdłuższym przedstawicielem swojego segmentu – mierzy 497,5 cm długości. Uwagę zwraca również rozstaw osi – aż 287 cm. Równie ciekawie jest w kabinie. Zespół inżynierów i ortopedów pracował nad fotelami aż trzy lata. Dzięki temu udało się je zaprojektować bezbłędnie. Zapewniają świetne warunki podróżowania, a dzięki wszechstronnej regulacji elektrycznej z pamięcią ustawień, każdy błyskawicznie przyjmie dogodną pozycję. Kokpit zmontowano precyzyjnie, a wiele paneli obito skórą. Na pokładzie znajdziemy też elementy wykonane z drewna i aluminium.
Oszczędzamy przy dystrybutorze
Pod maską pracuje
napęd hybrydowy
czwartej generacji. Składa się z 2,5-litrowej jednostki benzynowej pracującej w oszczędnym cyklu Atkinsona oraz elektrycznego silnika o mocy 120 KM. Konstruktorzy postawili na dopracowaną, bezstopniową przekładnię i akumulatory niklowo-wodorkowe. Spalinowo-elektryczny tandem generuje 218 KM i 221 Nm. Brzmi przyjemnie, a przy prędkościach autostradowych jest niemal niesłyszalny. ES przyspiesza do 100 km/h w 8,9 s i zużywa w cyklu mieszanym zaledwie 4,7 l paliwa na 100 km. Lexus ES dostępny jest od 1390 zł netto miesięcznie w leasingu KINTO ONE.
Lexus RX
To jeden z największych przedstawicieli gatunku SUV-ów. RX w 5-osobowej odmianie mierzy 489 cm długości, 189,5 cm szerokości i 169 cm wysokości. Występuje też w wersji przeznaczonej dla siedmiu osób. Napęd na cztery koła i prześwit 19,5 cm sprawiają, że off-roadowe przygody staną się przyjemnością. W potężnym SUV-ie znajdziemy mnóstwo miejsca w dwóch rzędach, a także ciekawe wyposażenie. Centralny ekran o przekątnej 12 cali łączy się z precyzyjną nawigacją, a systemem kamer 360 stopni i pozwala korzystać z ulubionych aplikacji ze smartfonów opartych na Android Auto i Apple CarPlay.
Mocne jednostki napędowe
Lexus oferuje dwa napędy do wyboru. Podstawowy nosi oznaczenie RX 300. To benzynowy silnik o mocy 238 KM i 350 Nm przenoszonych na koła obu osi. Druga z jednostek jest hybrydą. Układ rozwija 313 KM i zużywa w cyklu średnim od 7,6 do 8 l. Sprint do 100 km/h trwa zaledwie 7,7 s. Co istotne, w mieście przez większość czasu możemy podróżować w cyklu bezemisyjnym, co dodatkowo wpływa na sumaryczne obniżenie zużycia paliwa.
Lexus UX
SUV do miasta nie musi być nudny. UX wprowadza mnóstwo świeżości do segmentu premium. Dwubryłowe nadwozie wzbogacono dynamicznymi przetłoczeniami i atrakcyjnymi detalami. Nadwozie mierzy 449 cm długości, 184,5 cm szerokości i 154 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 cm, co przekłada się na spory przedział pasażerski. Znajdziemy w nim bagażnik o pojemności 452 l. Można go otworzyć ruchem nogi pod zderzakiem - to proste i pomysłowe. Nie trzeba szukać kluczyka w kieszeni i stawiać na ziemi zakupów czy walizek.
Oszczędna hybryda
Podstawowym źródłem siły napędowej UX-a jest benzynowy, wolnossący motor o pojemności dwóch litrów. Generuje 171 KM i 205 Nm i przyspiesza do 100 km/h w 9,2 s. Lepiej pod względem ekonomii wypada wariant hybrydowy. To połączenie jednostki benzynowej i elektrycznej. Łączna moc tandemu wynosi 184 KM. Moment obrotowy trafia na koła przedniej lub obu osi za pośrednictwem automatycznej przekładni. W cyklu mieszanym przednionapędowy UX potrzebuje od 5,3 do 5,7 l paliwa na 100 kilometrów. Lexus UX teraz dostępny jest od 990 zł netto miesięcznie w leasingu KINTO ONE.
Lexus NX
Projektanci postawili na oryginalność, co spotkało się z uznaniem klientów. NX plasuje się w środku stawki SUV-ów, więc uchodzi za bardzo wszechstronny samochód. Produkowany jest w Japonii i ma 464 cm długości. W kabinie nie zabraknie miejsca pasażerom. Dobrze wyprofilowane fotele mogą mieć elektryczną regulację w 10 kierunkach (pasażera w 8). Do tego dochodzi pamięć ustawień, podgrzewanie i wentylacja. Bagażnik okazuje się ustawny i pojemny. W standardowej konfiguracji zmieści 555 l. Po złożeniu drugiego rzędu, zyskujemy dostęp do 1600 l.
Klasycznie lub hybrydowo
NX może być zasilany klasycznie lub ekologicznie - hybrydowo. Pierwsza możliwość obejmuje 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 238 KM i 350 Nm. Klasyczna hybryda ma 197 KM mocy systemowej, a jednostka elektryczna rozwija 270 Nm osiąganych już od najniższej prędkości obrotowej. Taki tandem pozwala przyspieszyć do 100 km/h w 9,2 sekundy i zużywać w cyklu mieszanym od 6,9 do 8 l paliwa na 100 km. Do listy zalet możemy doliczyć atrakcyjną cenę, bo Lexus NX Final Edition dostępny jest od 1095 netto zł miesięcznie w leasingu KINTO ONE.