Najnowsza usługa Toyoty. Załatwisz serwis samochodu bez wychodzenia z domu
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Zaplanuj przegląd bez wychodzenia z domu
Toyota Video Service Advisor to usługa, dzięki której klient czuwa nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca. Aplikacja Toyota Video Service Advisor pozwala szybko sprawdzić, w jakim stanie jest samochód oddany do serwisu, odtwarzając film video otrzymany z serwisu.
Pełna kontrola samochodu z każdego miejsca
Wystarczy uruchomić aplikację na telefonie, aby czuwać nad przebiegiem usługi serwisowej z dowolnego miejsca na ziemi. Aplikacja pozwala sprawdzić w jakim stanie znajduje się obecnie nasz samochód w serwisie. Na życzenie klienta powstaje specjalnie przygotowane nagranie z przeglądu samochodu.
Kontrola kosztów za pomocą kliknięcia
Uruchamiając telefoniczną aplikację, prześledzimy cały proces nawet z wygodnej kanapy. Na życzenie klienta serwis Toyoty udostępnia specjalnie przygotowany film z przeglądu samochodu. Przegląd samochodu staje się jeszcze prostszy, jeśli połączymy usługę Toyota Video Service Advisor z usługą Door to Door, w której to przedstawiciel serwisu Toyoty odbiera i odstawia samochód po przeglądzie w miejsce wskazane przez Klienta.
Klient decyduje o wyborze rozwiązania
Instalacja aplikacji jest darmowa, a decyzja o jej pobraniu należy wyłącznie do użytkownika samochodu. Nie jest wymagana przez Toyotę i autoryzowane serwisy tej marki. Klient w stu procentach decyduje, czy zamierza skorzystać z tej innowacyjnej usługi. Alternatywnie może zawsze skorzystać z klasycznego rozwiązania, czyli osobistego kontaktu z serwisem Toyoty.
Toyota liderem internetowych rozwiązań
Nowa aplikacja to już kolejny innowacyjny projekt Toyoty w Polsce. W kwietniu 2020 roku japońska marka uruchomiła Internetowy Salon Toyoty. Klienci mogli bez wychodzenia z domu odwiedzać salony i rozmawiać ze sprzedawcami. Doradca za pośrednictwem wideorozmowy prezentował klientowi wszystkie walory samochodu, odpowiadał na pytania i wątpliwości, a na koniec przenosił się do biurka i przygotowywał ofertę. Wszystko odbywało się jak podczas tradycyjnej wizyty - z tą różnicą, że klient mógł znajdować się w dowolnym miejscu, np. na kanapie w domu.