Najnowsza usługa Toyoty. Załatwisz serwis samochodu bez wychodzenia z domu

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Najnowsza usługa Toyoty. Załatwisz serwis samochodu bez wychodzenia z domu
Toyota wprowadziła w Polsce nową, mobilną usługę, która zapewnia kontrolę nad przebiegiem przeglądu oraz pozwala oszczędzić cenny czas. Usługa Video Service Advisor pozwala sprawdzić, jak przebiegają prace serwisowe w samochodzie, bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy do tego specjalna, darmowa aplikacja dostępna na smartfony. Pełna kontrola nad przebiegiem przeglądu lub naprawy , bezpośredni kontakt z doradcą, a do tego bardzo proste procedury. Toyota Video Service Advisor to kolejna innowacja dostępna u polskich dealerów japońskiej marki.

Zaplanuj przegląd bez wychodzenia z domu

Toyota Video Service Advisor to usługa, dzięki której klient czuwa nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca. Aplikacja Toyota Video Service Advisor pozwala szybko sprawdzić, w jakim stanie jest samochód oddany do serwisu, odtwarzając film video otrzymany z serwisu.


Pełna kontrola samochodu z każdego miejsca

Wystarczy uruchomić aplikację na telefonie, aby czuwać nad przebiegiem usługi serwisowej z dowolnego miejsca na ziemi. Aplikacja pozwala sprawdzić w jakim stanie znajduje się obecnie nasz samochód w serwisie. Na życzenie klienta powstaje specjalnie przygotowane nagranie z przeglądu samochodu.


Kontrola kosztów za pomocą kliknięcia

Uruchamiając telefoniczną aplikację, prześledzimy cały proces nawet z wygodnej kanapy. Na życzenie klienta  serwis Toyoty udostępnia specjalnie przygotowany film z przeglądu samochodu. Przegląd samochodu staje się jeszcze prostszy, jeśli połączymy usługę Toyota Video Service Advisor z usługą Door to Door, w której to przedstawiciel serwisu Toyoty odbiera i odstawia samochód po przeglądzie w miejsce wskazane przez Klienta.    


Klient decyduje o wyborze rozwiązania

Instalacja aplikacji jest darmowa, a decyzja o jej pobraniu należy wyłącznie do użytkownika samochodu. Nie jest wymagana przez Toyotę i autoryzowane serwisy tej marki. Klient w stu procentach decyduje, czy zamierza skorzystać z tej innowacyjnej usługi. Alternatywnie może zawsze skorzystać z klasycznego rozwiązania, czyli osobistego kontaktu z serwisem Toyoty.


Toyota liderem internetowych rozwiązań

Nowa aplikacja to już kolejny innowacyjny projekt Toyoty w Polsce. W kwietniu 2020 roku japońska marka uruchomiła Internetowy Salon Toyoty. Klienci mogli bez wychodzenia z domu odwiedzać salony i rozmawiać ze sprzedawcami. Doradca za pośrednictwem wideorozmowy prezentował klientowi wszystkie walory samochodu, odpowiadał na pytania i wątpliwości, a na koniec przenosił się do biurka i przygotowywał ofertę. Wszystko odbywało się jak podczas tradycyjnej wizyty - z tą różnicą, że klient mógł znajdować się w dowolnym miejscu, np. na kanapie w domu.

 


REDAKCJA