Nietuzinkowy SUV od Forda. Nadjeżdża piękna i niezwykle zwinna w mieście Puma
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Wyrazisty
Trudno odmówić Pumie charyzmy. Ten najmniejszy w gamie SUV wygląda dynamicznie i tak też się prowadzi. Ma 418,5 cm długości, a rozstaw osi wynosi 259 cm. Występuje w kilku specyfikacjach, ale to wersja ST-Line Vignale zapewnia najwięcej wygody i luksusu. To m.in. 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, w pełni LED-owe reflektory, cechujące się wysoką efektywnością, przyciemnione szyby w tylnej części nadwozia i wydatny spojler na szczycie pokrywy bagażnika. Ciekawe uzupełnienie stanowią liczne elementy chromowane i sportowe proporcje nadwozia. W gamie mamy także wersję ST X, która dodaje Pumie sportowego charakteru.
Potężny bagażnik
Puma oferuje sporo miejsca dla czterech wysokich pasażerów. Z pomocą na wakacyjne wyjazdy przychodzi bagażnik, który wyposażono w elastyczną osłonę przestrzeni bagażowej, która otwiera się razem z tylną klapą. W standardowej konfiguracji bagażnik pomieści 456 l, ale pod podłogą umieszczono przegrodę Mega Box o pojemności 80 litrów. Umożliwia przewożenie przedmiotów o wysokości do 115 cm, a dodatkowo ma wodoodporną powłokę i korek spustowy, co ułatwia czyszczenie wodą. Jeśli złożymy asymetryczne oparcie kanapy, pojemność rośnie do 1216 l - to jeden z lepszych wyników w segmencie. Dobre wrażenie robią też materiały wykończeniowe. Większość plastików jest miękka i przyjemna w dotyku. Jeśli zdecydujemy się na odmianę ST-Line, możemy liczyć na dekory wykończone czerwoną nicią. Plus za dobrze wyprofilowane fotele z wszechstronną regulacją.
Gadżety i systemy bezpieczeństwa
Ford stawia na bezpieczeństwo. To nie tylko statyczne reflektory Full LED. Puma wychodzi przed szereg i oferuje podgrzewaną szybę przednią, aktywne utrzymanie auta w pasie ruchu, adaptacyjny tempomat oraz rozpoznawanie znaków drogowych i wspomaganie manewrów parkowania równoległego i prostopadłego. Na tym nie koniec. Dostępne są też 12,3-calowe wirtualne wskaźniki oraz centralny ekran o przekątnej 8 cali. Współpracuje z Android Auto, Apple CarPlay, jak również z trójwymiarową nawigacją z mapami całej Europy.
Klasycznie lub z hybrydą
Zwinna Puma atrakcyjnie wyceniona
Puma została bardzo ciepło odebrana przez klientów. W zeszłym roku Europejczycy kupili blisko 120 tysięcy sztuk tego modelu i nie ma w tym nic dziwnego. Auto pewnie zachowuje się na drodze, jest niezwykle przestronne, dobrze wykonane i wygodne. To model wysokiej jakości. Przekonuje też szerokimi możliwościami personalizacji, licznymi systemami czuwającymi nad bezpieczeństwem i oszczędnymi, a zarazem dynamicznymi jednostkami napędowymi. Wyróżnia się również oryginalnym projektem. Dodatkowo, została atrakcyjnie wyceniona. Jeśli zdecydujemy się na nową Pumę, możemy ją kupić w promocyjnej cenie od 69 900 zł. W leasingu Ford Leasing Opcje rata dla firm zaczyna się już od 635 zł netto miesięcznie, zaś wynajem dla firm od 875 zł netto miesięcznie.