Gazeta.pl
WeekendWiadomościSportPlotekNextKulturaKobietaDzieckoTOK FMAvanti24
PocztaTuba.FMZaloguj się
Szukaj

Nietuzinkowy SUV od Forda. Nadjeżdża piękna i niezwykle zwinna w mieście Puma

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Nietuzinkowy SUV od Forda. Nadjeżdża piękna i niezwykle zwinna w mieście Puma
Puma to sport zaklęty w kształcie SUV-a. Oferuje nowoczesne rozwiązania, sylwetkę praktycznego SUV-a i bardzo dużo sportowego charakteru. Hybrydowe technologie i wnętrze spełniają potrzeby dynamiczne usposobionych klientów. Sprawdzamy, jakie asy w rękawie skrywa ten zaprojektowany dla Europejczyków samochód, bo wzrost sprzedaży rok do roku to aż 67%.

Wyrazisty

Trudno odmówić Pumie charyzmy. Ten najmniejszy w gamie SUV wygląda dynamicznie i tak też się prowadzi. Ma 418,5 cm długości, a rozstaw osi wynosi 259 cm. Występuje w kilku specyfikacjach, ale to wersja ST-Line Vignale zapewnia najwięcej wygody i luksusu. To m.in. 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, w pełni LED-owe reflektory, cechujące się wysoką efektywnością, przyciemnione szyby w tylnej części nadwozia i wydatny spojler na szczycie pokrywy bagażnika. Ciekawe uzupełnienie stanowią liczne elementy chromowane i sportowe proporcje nadwozia. W gamie mamy także wersję ST X, która dodaje Pumie sportowego charakteru.

PUMA DOSTĘPNA OD RĘKI

Potężny bagażnik

Puma oferuje sporo miejsca dla czterech wysokich pasażerów. Z pomocą na wakacyjne wyjazdy przychodzi bagażnik, który wyposażono w elastyczną osłonę przestrzeni bagażowej, która otwiera się razem z tylną klapą. W standardowej konfiguracji bagażnik pomieści 456 l, ale pod podłogą umieszczono przegrodę Mega Box o pojemności 80 litrów. Umożliwia przewożenie przedmiotów o wysokości do 115 cm, a dodatkowo ma wodoodporną powłokę i korek spustowy, co ułatwia czyszczenie wodą. Jeśli złożymy asymetryczne oparcie kanapy, pojemność rośnie do 1216 l - to jeden z lepszych wyników w segmencie. Dobre wrażenie robią też materiały wykończeniowe. Większość plastików jest miękka i przyjemna w dotyku. Jeśli zdecydujemy się na odmianę ST-Line, możemy liczyć na dekory wykończone czerwoną nicią. Plus za dobrze wyprofilowane fotele z wszechstronną regulacją.

Gadżety i systemy bezpieczeństwa

Ford stawia na bezpieczeństwo. To nie tylko statyczne reflektory Full LED. Puma wychodzi przed szereg i oferuje podgrzewaną szybę przednią, aktywne utrzymanie auta w pasie ruchu, adaptacyjny tempomat oraz rozpoznawanie znaków drogowych i wspomaganie manewrów parkowania równoległego i prostopadłego. Na tym nie koniec. Dostępne są też 12,3-calowe wirtualne wskaźniki oraz centralny ekran o przekątnej 8 cali. Współpracuje z Android Auto, Apple CarPlay, jak również z trójwymiarową nawigacją z mapami całej Europy.



Klasycznie lub z hybrydą

Nowoczesny napęd to podstawa w modnym SUV-ie. Z tego założenia wyszli konstruktorzy, oferując dobrze znaną i wielokrotnie nagradzaną jednostkę 1.0 EcoBoost, która w Pumie ma 95 KM i 170 Nm. Dostępna jest także miękka hybryda o mocy 125 km.  
Występuje w połączeniu z manualną, 6-stopniową skrzynią lub 7-biegowym, dwusprzęgłowym automatem. Szczyt gamy zarezerwowano dla wersji o mocy 155 KM i 220 Nm. To miękka hybryda, która zużywa w cyklu mieszanym od 5,5 do 5,7 l/100 km. Producent przygotował także wersję ST, czyli sportową odmianę miejskiego SUV-a. Puma ST oferuje aż 200 KM i 320 Nm, które na pewno przypadną do gustu kierowcom o bardziej dynamicznym usposobieniu.


Zwinna Puma atrakcyjnie wyceniona

Puma została bardzo ciepło odebrana przez klientów. W zeszłym roku Europejczycy kupili blisko 120 tysięcy sztuk tego modelu i nie ma w tym nic dziwnego. Auto pewnie zachowuje się na drodze, jest niezwykle przestronne, dobrze wykonane i wygodne. To model wysokiej jakości. Przekonuje też szerokimi możliwościami personalizacji, licznymi systemami czuwającymi nad bezpieczeństwem i oszczędnymi, a zarazem dynamicznymi jednostkami napędowymi. Wyróżnia się również oryginalnym projektem. Dodatkowo, została atrakcyjnie wyceniona. Jeśli zdecydujemy się na nową Pumę, możemy ją kupić w promocyjnej cenie od 69 900 zł. W leasingu Ford Leasing Opcje rata dla firm zaczyna się już od 635 zł netto miesięcznie, zaś wynajem dla firm od 875 zł netto miesięcznie.




REDAKCJA

Autotrader.pl

Gazeta.plWiadomościSportBiznesGazeta WyborczaPracaProgram TVBuzzPogodaWideoWyniki LottoTOK FM
PocztaFacebookNewsletter

Copyright © Agora SA

O NasReklamaPrywatnośćWszystkie artykuły