Nowe auto dostępne szybciej? Sprawa trudna, a w tej firmie załatwiana bez wychodzenia z domu

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Nowe auto dostępne szybciej? Sprawa trudna, a w tej firmie załatwiana bez wychodzenia z domu
Problemy z dostępnością części sprawiły, że na nowe auto musimy czekać około 5-6 miesięcy. Są jednak firmy, gdzie ten czas wydłuża się dwu, a nawet trzykrotnie. Dobrze, że konkurencja nie śpi i są miejsca, gdzie właściwie szybciej dopełnimy formalności i otrzymamy kluczyki do wymarzonego pojazdu. Dodatkowo, możemy korzystać z elastycznej formy finansowania i szerokiej ochrony gwarancyjnej z dodatkowymi pakietami. Prześwietlamy ofertę.

Prosta formuła

Nie trzeba rozbijać skarbonki, by usiąść za sterami nowego samochodu. Wystarczy usiąść wygodnie przed komputerem i poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z szeroką paletą pojazdów oferowanych w formie najmu długoterminowego lub elastycznego leasingu. W takiej sytuacji ofertę dopasowujemy do własnych możliwości finansowych. Mamy wpływ na długość umowy (od 2 do 5 lat), a także wysokość wkładu własnego. Co ważne, czas oczekiwania na upragnione auto wynosi w tej firmie zaledwie kilka tygodni. Warto się jednak pospieszyć, bo oferta jest ograniczona.

Peugeot 208

Ten samochód został wyróżniony prestiżowym tytułem Europejskiego Auta Roku 2020. Oferowany jest jako 5-drzwiowy hatchback. Występuje w wersji z napędem benzynowym, wysokoprężnym, a także w pełni elektrycznym. Ma 405,5 cm długości, a w bagażniku zmieści od 311 do 1106 litrów. Do miasta w zupełności wystarczy odmiana z benzynowym motorem 1.2 PureTech o mocy 75 KM. Z manualną skrzynią jest wyjątkowo oszczędna i całkiem dynamiczna. W nieźle wyposażonej wersji Active, możemy to auto użytkować już za 607 zł netto miesięcznie – umowa na 3 lata i 7 tys. zł wkładu własnego.

Volkswagen T-Roc

T-Roc stanowi pomost między T-Crossem, a Tiguanem. Oparto go na modułowej płycie MQB, dzięki czemu zyskał technologie z wyższych segmentów. Auto ma 424 cm długości, 182 szerokości i 157 wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 cm. Auto oferuje sporo przestrzeni w kabinie i bagażnik o pojemności od 392 do 1237 l. W codziennej eksploatacji dobrze sprawdzi się wariant 1.0 TSI o mocy 110 KM. Decydując się na 3-letnią umową i wkład własny na poziomie 10 500 zł, możemy użytkować wszechstronnego crossovera za 920 zł netto miesięcznie.

BMW serii 1

Najnowszy kompakt BMW ma po raz pierwszy w historii ma napęd na przednią oś. Jedynka urosła na szerokość i wysokość, ale została skrócona względem poprzednika o 1 cm. W zupełnie nowym stylu urządzono wnętrze z 8,8-calowym ekranem zawiadującym multimediami. Bagażnik zmieści 380 litrów. Silniki mają od 116 do 306 KM. W najmocniejszych odmianach dostępny jest system xDrive. Postawiliśmy na benzynową wersję o mocy 136 KM z automatyczną skrzynią biegów. 118i M Sport dostępne jest za 1249 zł netto miesięcznie – 3-letnia umowa i wkład własny na poziomie 10 tys. zł.

Mercedes Klasy A

Trzecia generacja kompaktowego Mercedesa szturmem wdarła się na europejski rynek. Bestsellerowy model ma napęd na przednią lub obie osie i jednostki napędowe o mocy nawet 421 koni mechanicznych. My wybraliśmy wersję z motorem o pojemności 1.3 litra. Generuje 136 KM i współpracuje z automatyczną, 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynią biegów. Do setki przyspiesza w 9,2 sekundy i zużywa w średnim rozrachunku zaledwie 6 litrów na 100 km. Dobra jest też cena. W 3-letnim najmie i wkładzie własnym w wysokości 10 tysięcy zł, możemy cieszyć się autem premium za 1234 zł netto miesięcznie.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.