Nowe Porsche Macan jest jeszcze lepsze. Oto co się w nim zmieniło

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Nowe Porsche Macan jest jeszcze lepsze. Oto co się w nim zmieniło
Z czystym sumieniem można powiedzieć, że Porsche Macan to bestseller tej marki. Teraz na rynek trafia nowy model, który ma jeszcze dłuższą listę zalet. Zobaczcie co się zmieniło.

Porsche Macan łączy to, co najlepsze

Co łączycie ze słowem Porsche? Jakość? Wrażenia z jazdy? Technologie? Świetne silniki? To doskonałe skojarzenia, gdyż dokładnie te cechy są wyróżnikami aut z Zuffenhausen. Niezależnie od modelu możemy liczyć na emocje, świetne prowadzenie i unikalny charakter samochodu. W przypadku Macana dodatkowo dołącza tutaj sprawność poza utwardzonymi szlakami i rewelacyjny napęd na cztery koła, który zapewnia pewność podróżowania w każdych warunkach.

Co zmieniło się w tym aucie

Przede wszystkim odświeżono jego sylwetkę. W oczy rzucają się zaprojektowane na nowo zderzaki. Przedni zyskał ciekawy spoiler, który dodaje sportowego charakteru i dobrze komponuje się z linią nadwozia. Linię boczną przyozdobiono atrakcyjnymi listwami, dobrze korespondującymi z tylnym zderzakiem z masywnym dyfuzorem i dużymi końcówkami wydechu. Wszystko to sprawia, że Macan rzuca się w oczy i przyciąga wzrok przy każdej okazji.

Nowy jest także kokpit

Niemiecka marka podąża drogą wytyczoną przez pozostałe modele z gamy. Advanced Cockpit to koncepcja, która łączy ergonomię i nowoczesny design. Dotykowe panele mają efektowną formę i są jednocześnie bardzo wygodne w obsłudze. Nie zabrakło tutaj także nowoczesnego systemu multimedialnego, obsługującego Apple CarPlay i Android Auto. Warto też zwrócić uwagę na całkowicie nową kierownicę i na świetne materiały wykończeniowe z najwyższej półki, rozpieszczające swoją jakością.

Dużo eMOCji

Porsche Macan zawsze słynęło z jednostek napędowych, które oferują nie tylko rewelacyjne osiągi, ale i zapewniają świetne doznania dźwiękowe. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Pod maską znajdziemy dwa silniki - gamę otwiera 2-litrowa konstrukcja (265 KM), która jest świetnym kompromisem dla osób szukających balansu pomiędzy dynamiką i zużyciem paliwa. Dla bardziej wymagających przygotowano wersję S (380 KM) i GTS (440 KM). Obie korzystają z jednostki 2.9 V6, a ich możliwości są wyraźnie lepsze niż starszych wariantów z takimi oznaczeniami.

Pełen nowoczesnych technologii

Macan to jeden z tych samochodów, w których zawsze możemy liczyć na wsparcie ze strony elektronicznych asystentów. Nowoczesne systemy nie tylko dbają o zachowanie odpowiedniego dystansu na autostradzie podczas korzystania z tempomatu, ale także zareagują w krytycznej sytuacji, bezpiecznie zatrzymując samochód. Ciekawostką jest także ParkAssist, czyli rozwiązanie, które umożliwia automatyczne zaparkowanie auta. Praktyczne, bezpieczne i bardzo wygodne.

REDAKCJA

Copyright © Agora SA