MATERIAŁ PROMOCYJNY
Nieoczywista sprawa
Aktualna sytuacja na rynku jest trudna. Na nowe samochody trzeba czekać przez kilka, a nawet
kilkanaście miesięcy. Tracimy czas, pieniądze na dojazdy i rośnie w nas frustracja. Właśnie dlatego,
stworzenie nowatorskiej platformy pozwoli ukoić nerwy. Przede wszystkim, mechanizm jest bardzo
przejrzysty. Po kilku ruchach myszką zobaczymy interesujące nas modele. Tam skonfigurujemy auto pod swoje potrzeby lub wybierzemy to dostępne od ręki. Na stronie dostępny jest
też prosty kalkulator umożliwiający precyzyjne wyliczenie miesięcznej raty brutto lub netto.
Elastyczny program finansowy uwzględnia czas finansowania, limit kilometrów czy wysokość
wpłaty wstępnej.
Kilka minut na weryfikację
Kupowanie samochodu to nie wizyta w osiedlowym warzywniaku. Warto dobrze przemyśleć
własne potrzeby, preferencje i wykluczyć pośpiech. W razie jakichkolwiek wątpliwości, należy
zadawać pytanie. W tym celu mamy do dyspozycji rozmaite formy kontaktu z doradcami
handlowymi koncernu. Specjaliści są pod telefonem, mailem, a także wszelkimi komunikatorami
internetowymi. Przeprowadzą przez transakcję komfortowo, a także pomogą w dopięciu kwestii
finansowych. Co ważne, weryfikacja przez PSA Finance trwa zaledwie kilka minut. Limitowane oferty dostępne są jedynie online. Jakich modeli
możemy się spodziewać na platformie?
Peugeot 208
Najnowsza generacja francuskiego przeboju wyróżnia się odważnym designem, wydajnymi
reflektorami LED i dobrymi właściwościami jezdnymi. 405 cm długości i rozstaw osi na poziomie
254 cm sprawia, że w kabinie komfortowo zmieścimy cztery dorosłe osoby. Plus za nowoczesny
design i długą listę systemów bezpieczeństwa. W kabinie znajdziemy między innymi 10-calowy
ekran systemu multimedialnego i panoramiczne okno dachowe. Na walizki wygospodarowano
bagażnik o pojemności od 311 do 1106 litrów przy złożonych siedzeniach (odmiana elektryczna).
Rozmaite źródła mocy
Wybór w 208 jest bardzo szeroki. W ofercie wygospodarowano miejsce na silniki benzynowe o mocy
od 75 do 130 KM. Fani diesla mogą postawić na 1.5 BlueHDI generującym 100 KM i sprzężonym
z manualną, 6-stopniową przekładnią. Ciekawie też przedstawia się wariant w pełni elektryczny.
Ma 136 KM i 260 Nm dostępnych od 300 obr./min. Litowo-jonowy akumulator ma pojemność 50
kWh i pozwala przejechać nawet 362 km zgodnie z normami WLTP. Korzystając z systemu Easy Wallbox, uzupełnimy energię od 0 do 80 procent w 30 minut.
Peugeot 2008
2008 wygląda masywnie i może pochwalić się całkiem sporymi gabarytami. Karoseria mierzy 430
cm długości, 177 szerokości i 153 wysokości. Biorąc pod uwagę bezpośrednich konkurentów, to już
pomost między segmentem B i C. Na liście wyposażenia znajdziemy reflektory Full LED, wyraziste,
metaliczne lakiery i 18-calowe felgi ze stopów lekkich. Jakość materiałów w kabinie zostawia daleko w tyle wielu rywali. W kokpit wpasowano flagowy produkt marki, czyli Peugeot i-Cockpit® 3D z 10" panelem wirtualnych zegarów 3D. Całość wraz z udanie wkomponowanymi w deskę przyciskami nawiązuje do świata lotnictwa.
Pewny na drodze
Auto pewnie trzyma się drogi i dysponuje precyzyjnym układem kierowniczym. Francuski
crossover ma sprężyste zawieszenie i sprawnie radzi sobie z filtrowaniem wszelkich nierówności.
Dysponuje też mocnymi silnikami. Benzynowe osiągają moc 100, 130 lub 155 KM. Diesle są dwa i osiągają moc 110 lub 130 KM. 136-konny wariant elektryczny przyspiesza do setki w niewiele ponad 8
sekund, pozwala bezkarnie jeździć buspasami i bezpłatnie korzystać ze stref parkowania. Warto postawić na ekologię bo dodatkowo w ramach rządowego programu „Mój elektryk” możemy liczyć na wsparcie rzędu 18 700 zł.