Nowoczesne modele w korzystnej cenie. Warto postawić na przyszłość!

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Nowoczesne modele w korzystnej cenie. Warto postawić na przyszłość!
Hyundai w segmencie SUV-ów radzi sobie doskonale. Klienci docenili koreańskie auta za wszechstronność, praktyczność i atrakcyjny design. Każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Tym bardziej, że w gamie spotkamy samochody w pełni elektryczne i hybrydowe z możliwością ładowania z gniazdka. Sprawdzamy, jak się kształtuje oferta i czy warto postawić na nowoczesne, modne rozwiązania.

Hyundai Kona Electric

Projektanci przyłożyli się do pracy domowej i tchnęli dużo świeżości w bestsellerowy model. Najbardziej zmienił się front. Zyskał potężny grill przypominający plaster miodu i nowocześniej uformowane reflektory. Można je wyposażyć w pełni LED-owe światła. W dobie wszechobecnych wyświetlaczy, Kona idzie własną drogą. Ma dopracowane multimedia z ekranem o przekątnej 10,25 cala. Tej samej wielkości projektor możemy wpisać w miejsce analogowych wskaźników. Do ciekawych gadżetów należy nagłośnienie sygnowane przez firmę Krell, przezierny wyświetlacz i adaptacyjny tempomat.

Wydajny napęd

Kona występuje w dwóch wersjach. Podstawowa ma 136 KM i baterie o pojemności 39,2 kWh. To wystarcza, by pokonać 305 kilometrów na pełnym „baku” (według WLTP). Znacznie ciekawiej przedstawia się najmocniejsza specyfikacja o mocy 204 KM. W tym przypadku otrzymujemy akumulatory 64 kWh i zasięg przekraczający 480 km. Warto jednak wiedzieć, że podczas typowo miejskiej jazdy można przejechać jeszcze więcej. Przyspieszenie do setki wynosi 7,9 sekundy. Korzystając z szybkiej ładowarki 100 kW, uzupełnienie energii od 10 do 80 procent zajmuje zaledwie 47 minut. Suma korzyści na ten model sięga do 7 tysięcy zł.

Hyundai Tucson Hybrid

To już czwarta generacja Tucsona. Model, który jest jednym z najważniejszych ogniw w palecie Hyundaia wprowadza markę na wyższy poziom. Wrażenie robią nie tylko dynamiczne przetłoczenia, lecz również potężny front pojazdu z wydatnym grillem i atrakcyjnie uformowanymi, w pełni diodowymi reflektorami. Równie ciekawie przedstawia się tył z listwą LED-ową poprowadzoną wzdłuż elektrycznie unoszonej pokrywy bagażnika. Gabaryty? 450 cm długości, 186,5 cm szerokości i 165 cm wysokości. Rozstaw osi na poziomie 268 cm sprawia, że w kabinie z powodzeniem i w komfortowych warunkach zmieści się komplet pasażerów.

Dwie wersje hybrydowe

Debiut Tucsona ściśle wiąże się ze ścieżką obraną przez koncern. Hyundai stawia na elektryfikację napędów i właśnie takie znajdują się pod maską wszechstronnego SUV-a. Klasyczna hybryda bazuje na benzynowej jednostce 1.6 T-GDI o mocy 230 KM i 350 Nm. Paletę uzupełnia plug-in z zasięgiem czysto elektrycznym przekraczającym 50 kilometrów. Automat i napęd 4x4 dostajemy w standardzie. Ma 265 KM i fabryczną gwarancję na pięć lat bez limitu kilometrów. Tylko teraz suma korzyści sięga aż do 7 tysięcy złotych.

Hyundai SANTA FE Hybrid

Tutaj nie ma miejsca na kompromisy. Flagowy okręt Hyundaia został wyposażony we wszystko, co w koreańskim koncernie najlepsze. Agresywnie wystylizowane nadwozie mierzy aż 478,5 cm długości. Z prześwitem na poziomie 17,5 cm i napędem na cztery koła, sprawdzi się zarówno przy forsowaniu miejskich krawężników, jak i przeszkód w lekkim terenie. Auto wyposażono w wydajne, w pełni LED-owe reflektory i elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika. Pojemność kufra sięga 831 litrów w wersji 5-osobowej.

Luksus i cisza

Flagowy model oferuje mnóstwo miejsca w kabinie i materiały wykończeniowe z wysokiej półki. Ponadto, może pochwalić się oszczędnymi napędami wspieranymi jednostkami elektrycznymi. Do wyboru klasyczna hybryda i ładowana z gniazdka. Dodatkowo, możemy wzbogacić auto o napęd na obie osie. Regularnie uzupełniając energię sprawimy, że średnie zużycie paliwa może wynieść zaledwie 1,6 litra na 100 km. Kolejny argument stanowi cena. W ramach bieżącej kampanii promocyjnej, maksymalna korzyść sięga 8 tysięcy zł.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.