Nowoczesny SUV za kilkaset złotych miesięcznie? Sprawdzamy bestsellerowe modele

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Nowoczesny SUV za kilkaset złotych miesięcznie? Sprawdzamy bestsellerowe modele
Dlaczego kupujemy SUV-y? Są nie tylko modne, lecz również funkcjonalne i komfortowe. Siedzimy w nich trochę wyżej, co poprawia przegląd pola. Spory prześwit wraz ze sprężyście zestrojonym zawieszeniem wpływa na przyjemność poruszania się po drogach z gorszą nawierzchnią. Dodatkowo, możemy też liczyć na przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Tyle korzyści za kilkaset złotych miesięcznie. Sprawdzamy ofertę Volkswagena.

Volkswagen T-Roc

T-Roc stanowi pomost między T-Crossem, a Tiguanem. Oparto go na modułowej płycie MQB, dzięki czemu zyskał technologie z wyższych segmentów. Auto ma 424 cm długości, 182 cm szerokości i 157 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 cm. Auto oferuje sporo przestrzeni w kabinie i bagażnik o pojemności od 392 do 1237 l. Korzystnie przedstawiają się multimedia z dotykowym ekranem, łącznością z internetem, kamerą cofania i precyzyjną nawigacją analizującą natężenie ruchu w czasie rzeczywistym.

Komfort i sport

T-Roc ma dwa oblicza. W konfiguracji z 1.0 TSI (110 KM) lub 1.5 TSI (150 KM), zapewnia dobre osiągi przy wysokim komforcie jazdy. To samo możemy powiedzieć o odmianach wysokoprężnych 2.0 TDI generujących 115 i 150 KM. Najmocniejsza dysponuje napędem 4Motion. Szczyt gamy zarezerwowano dla wersji R. Z wykorzystaniem funkcji Launch Control przyspiesza w 4,8 s do setki i rozpędza się do 250 km/h. Wybierając leasing EasyDrive, może cieszyć się z crossovera VW już od 616 zł netto miesięcznie.

Volkswagen T-Cross

Bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje najnowsze wcielenie Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 cm, co umożliwiło podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 cm długości, 175 cm szerokości i 156 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 256 cm. Na liście opcji znajdziemy w pełni LED-owe oświetlenie, 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, a także przyciemnione szyby boczne oraz liczne elementy dekoracyjne w udany sposób kontrastujące z lakierem nadwozia.

Od 95 do 150 KM

Pod maską T-Crossa mogą pracować silniki o mocy od 95 do 150 KM. Doładowane jednostki współpracują z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Optymalny wybór stanowi 1.0 TSI generujące 115 KM i 200 Nm. Do setki przyspiesza w 10,2 sekundy (DSG), a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 193 km/h. Najmocniejszy jest 1.5 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm. W atrakcyjnym leasingu dla przedsiębiorców EasyDrive, przebojowego T-Cross  możemy użytkować już od 591 zł netto miesięcznie.

Volkswagen Tiguan

Tiguan niedawno przeszedł gruntowny lifting. Niezwykle istotny, bowiem to jeden z motorów napędowych koncernu. Zyskał adaptacyjne, matrycowe reflektory LED, a także nowe wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze nawet 20 cali. Pokrywę bagażnika możemy unosić elektrycznie. Spore są gabaryty – 449 cm długości, 186cm  szerokości i 167 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 268 cm. Na liście opcji znajdziemy m.in. adaptacyjny tempomat z asystentem jazdy w korku.

Szeroka oferta

Tiguan jest bardzo wszechstronnym autem z bagażnikiem o pojemności od 615 do 1655 litrów. W mocniejszych wersjach dysponuje napędem na cztery koła. Podstawowy silnik benzynowy to 1.5 TSI o mocy 130 lub 150 KM. 2.0 TDI generuje 150 i 200 KM. Wszystkie mają w standardzie dwusprzęgłową skrzynię automatyczną. Wersja R rozwija 320 KM i 420 Nm – sprint do setki trwa 4,9 s. Przy uwzględnieniu leasingu, bezkompromisowy SUV dostępny jest od 885 zł netto miesięcznie. Jeżeli zastanawiasz się, który model będzie idealny skorzystaj z konfiguratora jazdy próbnej, aby przetestować konkretną konfigurację Volkswagena.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.