Przełomowy model Opla. Takiego crossovera jeszcze nie było

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Przełomowy model Opla. Takiego crossovera jeszcze nie było
Obok tego auta trudno przejść obojętnie. Druga generacja Mokki wyróżnia się spośród konkurencyjnych crossoverów nietuzinkowym designem, oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i szeregiem dynamicznych jednostek napędowych. Dodatkowo w ofercie znalazła się w pełni elektryczna wersja z litowo-jonowym akumulatorem. Postanowiliśmy prześwietlić zalety nowego modelu Opla.

Nowe technologie

Opla Mokka jest naszpikowany nowoczesnymi technologiami. To między innymi matrycowe, inteligentne i adaptacyjne reflektory IntelliLux składające się z 14 segmentów. Światła przeciwmgłowe też mogą być wyposażone w diody. Nowość stanowi również Opel Vizor. To pas przedni tworzący naturalną całość i nawiązujący wprost do legendarnego Opla Manty pierwszej generacji. Auto ma 415 cm długości, a rozstaw osi wynosi 256 cm.

Nowoczesne wnętrze

Wystrój kokpitu jest wyjątkowo przejrzysty. Zastosowano tu Pure Panel składający się z najpotrzebniejszych elementów. Przed oczami kierowcy wpisano 7-calowy ekran ze zmienną grafiką. Tyle samo cali ma jednostka centralna. W bogatszych wersjach wirtualne wskaźniki mają 12 cali, natomiast centrum dowodzenia multimediami - 10 cali. Systemy multimedialne są kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto oraz można nimi sterować za pomocą poleceń głosowych. W opcji znajdziemy kamerę cofania 180 stopni, adaptacyjny tempomat, fotel kierowcy z funkcją masażu oraz system automatycznego parkowania.

Diesel czy benzyna?

Mokka zapewnia wygodę prowadzenia zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Duży w tym udział ma sprężyście zestrojone zawieszenie, któremu w sukurs spieszą dynamiczne silniki. Benzynowy jest jeden, ale w dwóch wersjach mocy. To 1.2 Turbo generujące 100 lub 130 KM. Mocniejszy wariant możemy połączyć z hydrokinetycznym, 8-stopniowym automatem, w standardzie mamy 6-biegową skrzynię ręczną. Dla osób poszukujących oszczędności przy dystrybutorze proponujemy diesla o pojemności 1.5 litra i mocy 110 KM. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 4,3 do 4,5 l/100 km wg procedury WLTP.

W zgodzie z trendami

Alternatywę dla klasycznych napędów stanowi elektryczna odmiana Mokki. Wyposażono ją w nowoczesny akumulator litowo-jonowy składający się z zaawansowanego układu kontroli temperatury i 216 ogniw. Ma pojemność 50 kWh, co pozwala przejechać w cyklu mieszanym nawet 324 km (wg WLTP). Silnik elektryczny generuje 136 KM i 260 Nm, co przekłada się na bardzo dobre osiągi. 100 km/h pojawia się na liczniku już po 9 sekundach. Istotny jest fakt, że doładowanie baterii do 80 procent zajmuje zaledwie 30 minut (korzystając ze stacji szybkiego ładowania).

Nowy początek

Mokka jest prekursorem nowej odsłony gamy modelowej Opla. Przeciera szlak świeżym językiem stylizacyjnym, technologiami i wydajnym napędem elektrycznym. Przekonuje też przestronnym i atrakcyjnie zaprojektowanym wnętrzem. Nowoczesne dodatki i liczne systemy bezpieczeństwa uprzyjemnią nawet najdłuższą podróż. O dobry klimat dbają też wysokiej jakości materiały wykończeniowe o zróżnicowanej kolorystyce. Nowa Mokka dostępna jest od 81 490 zł.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.