MATERIAŁ PROMOCYJNY

Rewolucja u niemieckiego producenta. Takiego auta jeszcze nie było

Ten model jest z nami od ponad trzech dekad. W Europie jest marką samą w sobie. To znak towarowy niemieckiego koncernu i świetna reklama jakości i solidności. Najnowsze wcielenie wprowadza markę na wyższy poziom. Takie rozwiązania technologiczne jeszcze do niedawna znane były z aut z metką premium. Sprawdzamy ofertę.

Nowoczesne wzornictwo

Muskularne nadwozie skrywa atrakcyjnie zaprojektowane wnętrze. Przed oczami kierowcy widnieje sportowa, spłaszczona obustronnie, wielofunkcyjna kierownica, a tuż za nią wkomponowano zestaw wirtualnych wskaźników o przekątnej 10 cali. Jest czytelny, ma zmienną grafikę i możemy go personalizować. Taką samą wielkością dysponuje centralny ekran. Bezprzewodowo łączy się ze smartfonami za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nowy interfejs możemy programować względem własnych preferencji. Plus za wysoką rozdzielczość i dobry system kamer.

Bezgranicznie elektryczny opel Astra Electric

Astra Electric to laboratorium nowoczesnych technologii. Imponuje zasięgiem, bogatym wyposażeniem, a do tego jest przyjazny dla środowiska. Zwycięstwo w plebiscycie Red Dot Award 2023 w kategorii "Product Design" nikogo nie powinna dziwić. Wyrazista i odważna sylwetka kradnie spojrzenia, a co kryje w środku? W pełni cyfrowy i intuicyjny kokpit Pure Panel, nowoczesny system multimedialny i nawigacyjny, a także usługi Opel Connect. Pod maską Opel Astra Electric kryje zaawansowany układ napędowy elektryczny, który zapewnia dynamiczną i cichą jazdę. W modelu wykorzystano najnowocześniejszy system hamowania odzyskowego. 

Trzy rodzaje zasilania

Opel wyznacza trendy, ale nie rezygnuje ze sprawdzonych rozwiązań. W katalogu wciąż znajdziemy jednostki zasilane benzyną i olejem napędowym. To wielokrotnie nagradzane 1.2 Turbo i wysokoprężny 1.5 Diesel. Oba silniki spełniają najnowsze normy Euro 6d i łączą się z manualnymi lub automatycznymi, 8-stopniowymi przekładniami. Ukłonem wobec przyszłości są warianty hybrydowe typu plug-in. Oparto je na motorze 1.6 Turbo dysponującym doładowaniem i standardowo pancernym, hydrokinetycznym automatem.

Hybryda z potężnym zasięgiem

Hybrydę wyposażono w litowo-jonowy akumulator o pojemności 12,4 kWh netto. Pozwala przejechać nawet 72 kilometry w trybie bezemisyjnym w mieście. Regularnie uzupełniając energię, średnie zużycie paliwa wyniesie od 1,1 do 1,2 litra. Moc systemowa to 180 KM, ale za kilka miesięcy pojawi się wariant o mocy 225 KM. Imponująco też przedstawia się dynamika. Już bazowa odmiana przyspiesza do setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 225 km/h. To osiągi zarezerwowane dla sportowych kompaktów. Co ważne, auto naładujemy w niespełna dwie godziny ze ściennego Wallboxa o mocy 7,4 kW. Prędkość maksymalna na prądzie wynosi 135 km/h.


Czołówka segmentu

Opel wie, jak oczarować europejską klientelę. Astra to kompakt kompletny i na wskroś nowoczesny. Sprawdzi się zarówno w miejskiej dżungli, jak i podczas długich, autostradowych podróży. Dysponuje adaptacyjnym tempomatem i wieloma asystentami uprzyjemniającymi codzienną eksploatację. Potrafi być też dynamiczny i zarazem niezwykle oszczędny. Docenimy też fotele AGR z masażem i szeroką regulacją elektryczną. Nowym Oplem w wersji benzynowej w leasingu dla firm możemy się cieszyć już 699 zł netto miesięcznie.

Copyright © Agora SA