MATERIAŁ PROMOCYJNY

Subaru zamraża ceny na modele z rocznika 2022. Takiej okazji jeszcze nie było.

Wraz z początkiem roku polski importer samochodów marki Subaru zamraża ceny na najpopularniejsze modele z rocznika 2022. To wyjątkowa okazja, żeby stać się posiadaczem jednego z kultowych modeli napędzanych silnikiem typu bokser, z niezawodnym napędem S-AWD. Noworoczna oferta obejmuje trzy najpopularniejsze modele z podwyższonym prześwitem: Subaru XV, Outback i Forester. Warto się pospieszyć, bo liczba jest ograniczona.

Stały napęd wszystkich kół S-AWD

Legendarny napęd S-AWD (Symmetrical All-Wheel Drive) doskonale radzi sobie również w trudnym terenie. System ten w zależności od warunków drogowych dynamicznie rozdziela moment napędowy na wszystkie koła, zapewniając bezpieczeństwo, panowanie nad samochodem oraz wysoki komfort prowadzenia. Zalety S-AWD to lepsza kontrola podczas jazdy w zakręcie, lepsza trakcja na śliskich lub zaśnieżonych nawierzchniach oraz lepsze przyspieszenia. S-AWD sprawia, że prowadzenie samochodu staje się łatwiejsze, bezpieczniejsze i przyjemniejsze.


System X-MODE

System X-MODE pozwala odkryć prawdziwy potencjał napędowy Subaru. Po jego aktywacji samochód tak steruje silnikiem, skrzynią biegów, napędem, hamulcami (na każde koło z osobna) oraz innymi zespołami, aby mógł sprawnie jechać po nierównych i śliskich nawierzchniach, a nawet pokonywać najbardziej strome wzniesienia. Wystarczy wybrać tryb SNOW/DIRT dla śliskich powierzchni pokrytych śniegiem lub żwirem albo tryb D.SNOW/MUD dla szczególnie trudnych dróg, takich jak trasy w głębokim śniegu lub błocie. X-MODE wykorzystuje wysoki moment obrotowy i szybką reakcję silnika, aby w trudnych warunkach poprawić możliwości trakcyjne samochodu, co zwiększa jego osiągi i poczucie bezpieczeństwa podróżujących.

System wsparcia kierowcy EyeSight

Kwestie bezpieczeństwa to dla Subaru priorytet od blisko 70 lat. Japońska firma nieustannie opracowuje i wdraża zaawansowane funkcje. Jednym z takich rozwiązań jest system EyeSight, czyli technologia prewencyjna, która potrafi identyfikować potencjalne zagrożenia i wspierać bezpieczną jazdę. Japońskie auta są wyposażone też w szereg czujników, radarów i kamer, które działają niczym druga para oczu. Opierają się na nich następujące funkcje: adaptacyjny tempomat, zapobieganie opuszczaniu pasa ruchu, kontrola wyśrodkowania i adaptacyjna kontrola kierowania. To nie wszystko, bowiem kolejnymi z udogodnień są: informacja o ruszeniu poprzedzającego pojazdu, antykolizyjne zarządzanie przepustnicą, przedkolizyjne hamowanie awaryjne oraz autonomiczna próba ominięcia przeszkody. Technologii jest jednak znacznie więcej.

SUBARU e-BOXER

Silnik typu bokser to już znak rozpoznawczy samochodów spod znaku Plejad. Zespół napędowy SUBARU e-BOXER łączy 2,0-litrowy silnik SUBARU BOXER z bezpośrednim wtryskiem paliwa z silnikiem elektrycznym, dostosowując współczynnik podziału mocy w zależności od warunków na drodze i zapewniając tym samym cichą, płynną, wydajną i energiczną jazdę. Silnik elektryczny i akumulator są zamontowane symetrycznie względem wzdłużnej osi pojazdu. Takie rozwiązanie dopełnia stabilność, poprawia rozkład masy pojazdu (przód – tył) i gwarantuje równowagę osiągniętą dzięki nisko umieszczonemu środkowi ciężkości silnika SUBARU BOXER oraz stałemu napędowi wszystkich kół Symmetrical AWD.

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.