MATERIAŁ PROMOCYJNY

SUV Volkswagena o ugruntowanej pozycji. T-Roc daje świadectwo potęgi marki

Liczby nie kłamią! To najchętniej wybierany przez kierowców model Volkswagena w całej Europie. Powody? Zastosowanie najnowszych technologii, komfortowe wnętrze i wydajne silniki. Szereg zalet sprawia, że T-Roc może się poszczycić dobrym utrzymaniem wartości rezydualnej przez długie lata użytkowania. Sprawdzamy ofertę.

Zaprogramowany na bezpieczeństwo

Inżynierowie Volkswagena przykładają szczególną uwagę do kwestii bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów podczas podróży. System IQ.Drive Travel Assist to zbiór technologii, który zapewnia półautomatyczną jazdę w niemal pełnym zakresie prędkości. W ruchu miejskim docenimy asystenta parkowania, który oceni, czy przestrzeń do postoju okaże się wystarczająca. Nam pozostanie operowanie pedałem gazu i hamulca oraz kontrola auta podczas wykonywania manewru. Przy ograniczonej widoczności w postaci martwej strefy, Side Assist obliczy prawdopodobieństwo bezpiecznej zmiany pasa i zawczasu ostrzeże diodami zamontowanymi w lusterkach bocznych. Na słowa uznania zasługują też opcjonalne, inteligentne reflektory Matrix LED IQ.LIGHT, które doskonale doświetlą drogę przed pojazdem.


Wygodny pod każdym względem

T-Roc to wygodne auto dla 4-osobowej rodziny. Spory rozstaw osi gwarantuje dużo przestrzeni w dwóch rzędach. Dzięki wyprofilowanym fotelom z opcjonalną funkcją masażu nawet długie wyprawy będą prawdziwą przyjemnością. Nie musisz też martwić się o miejsce. Bagażnik o pojemności 392 litrów dla silników 4motion w wersji R-Line lub R otworzymy dzięki opcjonalnej funkcji automatycznego otwierania klapy. Przyjemność z jazdy? Cyfrowe multimedia dają świadectwo potęgi technologicznej niemieckiej marki. W zależności od wersji wyposażenia, przekątna ekranu w konsoli środkowej może mieć nawet 9,2 cala, a wraz z wydajnym nagłośnieniem Beats Audio o mocy 300 W zapewni pełnię radości podczas pokonywania kolejnych kilometrów.

Drogowe emocje w rozsądnej cenie

Volkswagen słynie ze sprawdzonych jednostek silnikowych, a prym wśród nich wiedzie benzynowe 2.0 TSI 4Motion o mocy 300 KM. Zestawiony z automatyczną skrzynią DSG rozpędza się do 250 km/h, a pierwszą setkę osiąga już w 4,9 sekundy. Warto też zwrócić uwagę na wysokoprężne 2.0 TDI. Moc 150 KM pozwala na bardzo oszczędną jazdę na poziomie 4,9 l. w cyklu mieszanym. Bestsellerowy model zyskał też wyjątkową ofertę. W ramach raty w leasingu "Jak Abonament" dostępny jest już od 895 zł netto miesięcznie.


Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.