SUV-y w dobrej cenie i na wyciągnięcie ręki. Oszczędne i praktyczne

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

SUV-y w dobrej cenie i na wyciągnięcie ręki. Oszczędne i praktyczne
Motoryzacja się nieustannie zmienia, ale moda na SUV-y zyskuje na intensywności. Są wygodne, praktyczne, skuteczne na asfalcie oraz na bezdrożach. Nierzadko dysponują napędem na obie osie i oszczędnymi jednostkami napędowymi wspartymi układem hybrydowym. Przeglądając katalogi producentów, nie sposób nie dostrzec aktualnej, promocyjnej oferty Forda. Innowacyjne, niezawodne SUV-y Forda dostępne są z gwarancją ceny, sporymi korzyściami finansowymi, a także dobrą opieką serwisową i atrakcyjnymi warunkami gwarancji.

Ford Puma

To najpopularniejszy model Forda w Europie. Obok tego SUV-a ciężko przejść obojętnie. Tylko w zeszłym roku znalazł 120 tysięcy klientów na Starym Kontynencie i nic dziwnego. Wygląda zadziornie, sportowo i na tle rywali wyróżnia się nowoczesnym designem, dobrym wyposażeniem i pojemnym bagażnikiem. Użytkując auto np. w mieście, szybko docenimy obecność układu miękkiej hybrydy. Najmocniejszy wariant o mocy 155 KM i 220 Nm zużywa w średnim rozrachunku od 5,5 do 6,1 litra na 100 km. Sprint do setki trwa zaledwie 9 sekund.

Ford Kuga

Kuga to jeden z najbardziej wszechstronnych SUV-ów. Jest dopasowany pod względem mocy, pojemności, zaawansowanych technologii na pokładzie, a także bogatego wyposażenia, które dostajemy w standardzie. Występuje w wersji z napędem na obie osie i oferuje wiele rodzajów zasilania – najnowocześniejsze hybrydy Plug-in Hybrid (ładowana z gniazdka) i klasyczną oraz benzynową. Efektywne zarządzanie energią i przewidywanie sytuacji na drodze sprawia, że zasięg tego samochodu  to nawet 1000 km na jednym baku. Po stronie zalet wpisujemy jeszcze pojemny bagażnik i nowoczesny wygląd.

Ford Explorer

Obok tego auta trudno przejść obojętnie. To największy SUV w europejskiej gamie Forda i jednocześnie kwintesencja amerykańskiej motoryzacji. Gabaryty auta sprawiają, że można w nim niemal zamieszkać. Muskularne nadwozie mierzy bowiem 505 cm długości i 200,5 szerokości. Sercem napędowym jest podwójnie doładowany, widlasty motor V6 o pojemności 3 l. Rozwija 357 KM, ale ze wsparciem jednostki elektrycznej moc systemowa rośnie do 457 KM i 825 Nm (przyspieszenie od 0 do 100km/h trwa zaledwie 6 s). To hybryda Plug-In Hybrid PHEV z zasięgiem jazdy na samym prądzie rzędu 48 km. Nie sposób nie wspomnieć też o luksusowym wyposażeniu dostępnym już w standardzie, które przypadnie do gustu osobom ceniącym prestiż i wygodę.

Ford Mustang Mach-E

Mach-E otwiera nowy rozdział w historii Forda. Jest pierwszym elektrycznym SUV-em w gamie i, wbrew pozorom, z benzynowej legendy czerpie najlepsze wzorce. Zgrabne auto ma 471 cm długości, 193 cm szerokości i 162 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 299 cm. To wartość porównywalna z limuzynami premium. Mach-E występuje w kilku wersjach mocy i z napędem na tylną lub obie osie. Podstawowy wariant ma 269, zaś najmocniejsza wersja GT aż 487 KM. Do tego dochodzi moment obrotowy na poziomie 860 Nm i inteligentny system AWD. W takim przypadku, sprint do setki trwa zaledwie 3,7 s z wykorzystaniem procedury startu lotnego. W zależności od wybranej specyfikacji, maksymalny zasięg Forda sięga od 440 do 610 kilometrów. To jeden z najbardziej wydajnych napędów na rynku. 

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.