Ta opona rozwiąże wiele problemów. Warto rozważyć jej kupno
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Badania rynku są jednoznaczne
Z badań przeprowadzonych dla Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego wynika, że około 8 procent Polaków korzysta z wielosezonowego ogumienia. Z każdym rokiem, podana wartość nieznacznie rośnie. Wynika to z faktu, że takich opon nie trzeba co pół roku zmieniać, magazynować, a jedynie dbać o odpowiednie ciśnienie powietrza i wyważenie. To pozwala istotnie obniżyć koszty eksploatacji samochodu i zwiększa komfort psychiczny użytkownika. Każda kolejna generacja takiego ogumienia spełnia coraz wyższe parametry, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo.
Dobre wyniki w testach
Całoroczna mieszanka składająca się ze zwiększonej ilości krzemionki i olejów roślinnych korzystnie wypada w specjalistycznych testach. Dobrze hamuje latem i skutecznie radzi sobie z dynamicznymi zmianami kierunku i odpornością na ścieranie bieżnika. Przeglądając rynek, nie sposób pominąć opon Michelin. Producent postawił na technologię P-edge gwarantującą lepszą przyczepność na śniegu. MaxTouch Construction zapewnia natomiast optymalną powierzchnię kontaktu z podłożem i równomiernie rozkłada siły występujące podczas przyspieszania i wytracania prędkości.
Oszczędność paliwa
Kolejny argument stanowi niewielkie zapotrzebowanie na paliwo naszego pojazdu. To zasługa niższych o 10 procent oporów toczenia względem poprzedniego modelu Michelin CrossClimate+. Efektywność paliwowa wynika z zastosowania boków Cool Running. Pochłaniają mniej energii podczas uginania, a lamele LEV podnoszą sprawność klocków bieżnika. Tym samym, zyskujemy wyraźnie ograniczenie strat energetycznych. Co istotne, opona CrossClimate 2 nadaje się nie tylko do miejskich hatchbacków, lecz również crossoverów, SUV-ów i coraz popularniejszych aut elektrycznych.
Niepodważalna jakość
Opona CrossClimate 2 posiada certyfikat 3PMSF w kategorii trakcja i hamowanie na śniegu. Poprzedni model ma też na swoim koncie kilka nagród wynikających z unikalnej, kierunkowej rzeźby bieżnika z samoblokującymi się lamelami, a także samej mieszanki gumowej sprawdzającej się zarówno na suchej i mokrej nawierzchni. Duży plus za wysoki indeks prędkości i niskie opory toczenia. Zapewnia też niski hałas na poziomie 69 db. Poczujemy się też bezpiecznie podczas deszczu, bowiem rowki w kształcie litery V w optymalny sposób odprowadzają nadmiar wody.