Ta opona rozwiąże wiele problemów. Warto rozważyć jej kupno

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Ta opona rozwiąże wiele problemów. Warto rozważyć jej kupno
Klimat się zmienia. Kontrast pogodowy między poszczególnymi porami roku się zaciera. Zimy stają się łagodniejsze i krótsze. Śniegu mamy jak na lekarstwo, zwłaszcza w miastach. W związku z tym, trzymanie w garażu dwóch kompletów opon zaczyna mijać się z celem i generować niepotrzebne koszty i stres. Rozwiązaniem problemu będzie ogumienie całoroczne o wysokich parametrach. Sprawdzi się w każdych warunkach.

Badania rynku są jednoznaczne

Z badań przeprowadzonych dla Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego wynika, że około 8 procent Polaków korzysta z wielosezonowego ogumienia. Z każdym rokiem, podana wartość nieznacznie rośnie. Wynika to z faktu, że takich opon nie trzeba co pół roku zmieniać, magazynować, a jedynie dbać o odpowiednie ciśnienie powietrza i wyważenie. To pozwala istotnie obniżyć koszty eksploatacji samochodu i zwiększa komfort psychiczny użytkownika. Każda kolejna generacja takiego ogumienia spełnia coraz wyższe parametry, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo.

Dobre wyniki w testach

Całoroczna mieszanka składająca się ze zwiększonej ilości krzemionki i olejów roślinnych korzystnie wypada w specjalistycznych testach. Dobrze hamuje latem i skutecznie radzi sobie z dynamicznymi zmianami kierunku i odpornością na ścieranie bieżnika. Przeglądając rynek, nie sposób pominąć opon Michelin. Producent postawił na technologię P-edge gwarantującą lepszą przyczepność na śniegu. MaxTouch Construction zapewnia natomiast optymalną powierzchnię kontaktu z podłożem i równomiernie rozkłada siły występujące podczas przyspieszania i wytracania prędkości.

Oszczędność paliwa

Kolejny argument stanowi niewielkie zapotrzebowanie na paliwo naszego pojazdu. To zasługa niższych o 10 procent oporów toczenia względem poprzedniego modelu Michelin CrossClimate+. Efektywność paliwowa wynika z zastosowania boków Cool Running. Pochłaniają mniej energii podczas uginania, a lamele LEV podnoszą sprawność klocków bieżnika. Tym samym, zyskujemy wyraźnie ograniczenie strat energetycznych. Co istotne, opona CrossClimate 2 nadaje się nie tylko do miejskich hatchbacków, lecz również crossoverów, SUV-ów i coraz popularniejszych aut elektrycznych.

Niepodważalna jakość

Opona CrossClimate 2 posiada certyfikat 3PMSF w kategorii trakcja i hamowanie na śniegu. Poprzedni model ma też na swoim koncie kilka nagród wynikających z unikalnej, kierunkowej rzeźby bieżnika z samoblokującymi się lamelami, a także samej mieszanki gumowej sprawdzającej się zarówno na suchej i mokrej nawierzchni. Duży plus za wysoki indeks prędkości i niskie opory toczenia. Zapewnia też niski hałas na poziomie 69 db. Poczujemy się też bezpiecznie podczas deszczu, bowiem rowki w kształcie litery V w optymalny sposób odprowadzają nadmiar wody.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.