Ta SKODA potrafi zaskoczyć. Tutaj liczy się bezpieczeństwo, komfort i przestrzeń

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Ta SKODA potrafi zaskoczyć. Tutaj liczy się bezpieczeństwo, komfort i przestrzeń
KAMIQ mocno namieszał pośród crossoverów z pogranicza segmentu B i C. Nie tylko oryginalnie wygląda, lecz również pewnie zachowuje się na drodze i oferuje wiele dodatków w zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Można go swobodnie personalizować, a liczne udogodnienia pochodzą wprost z aut z wyższych klas. Ile zapłacimy na ten modny samochód?

Łatwy dostęp do bagażnika

W subkompaktowych crossoverach nieoczywistym dodatkiem jest elektrycznie unoszona pokrywa bagażnika. W pakiecie z podgrzewaną kierownicą, bezprzewodową ładowarką do smartfona i zestawem wirtualnych wskaźników, dostępna jest za niewiele ponad 3 tysiące zł. SKODA mocno przeceniła wiele ciekawych pakietów. A to nie koniec atrakcji, bowiem może się też pochwalić w pełni diodowymi reflektorami i całkiem sporymi gabarytami. Auto ma 424 cm długości, 179 cm szerokości i 155 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 265 cm.

Dużo przestrzeni

Jeśli rozpatrujemy auto w kategorii rodzinnego, nie możemy zapominać o bagażniku. KAMIQ ma jeden z największych w swojej klasie. W standardowej konfiguracji, zmieścimy w nim 400 litrów. Wystarczy jednak złożyć asymetryczne oparcie, by zyskać dostęp do 1395 l. Na liście opcji znajdziemy podwójną podłogę. Kolejny plus za przestrzeń w dwóch rzędach. Wysokie osoby bez trudu i w komfortowych warunkach pokonają kilkaset kilometrów. Atmosferę poprawia też panoramiczne okno dachowe.

Gadżety

Poza przestrzenią, SKODA kusi też długą listą wyposażenia. Miłośnicy smartfonów docenią z pewnością dotykowy ekran multimedialny o przekątnej nawet 9,2 cala. Do centralnego ekranu można wprowadzić ulubione aplikacje ze smartfona, korzystać z precyzyjnej nawigacji oraz kamery cofania. W drzwiach kierowcy znajdziemy parasolkę, a w bagażniku przenośną latarkę. Życie ułatwia też elektronika w postaci adaptacyjnego tempomatu działającego do 210 km/h czy asystenta utrzymującego auto w zadanym pasie ruchu.

TSI

W ofercie nie znajdziemy diesla, bo w tym segmencie cieszy się znikomym zainteresowaniem. Znacznie chętniej klienci decydują się na silniki benzynowe. Podstawowy w KAMIQU to trzycylindrowy motor o pojemności litra. Generuje 95 lub 110 KM. Mocniejsza odmiana występuje w połączeniu z manualną, 6-stopniową skrzynią lub dwusprzęgłowym, 7-biegowym automatem. 1.5 TSI sprzężone z ręczną przekładnią rozwija 150 KM i 250 Nm, przyspiesza do setki w 8 sekund i rozpędza się do 215 km/h. Zużycie paliwa w średnim rozrachunku wynosi od 5,7 do 6,0 l.

Rozsądnie skrojona oferta

Kluczowy czynnik, często decydujący o zakupie auta, stanowi forma finansowania. W SKODZIE mamy kilka możliwości. Możemy zapłacić w salonie całość w momencie podpisania umowy lub skorzystać z Kredytu Niskich Rat. To wygodne rozwiązanie, w którym ustalamy czas trwania programu (od 2 do 4 lat), roczny maksymalny przebieg, a także wysokość wkładu własnego – od 0 do 35 procent. Idąc tym tropem, niezwykle łatwo dopasować wartość miesięcznej raty brutto do własnych możliwości. KAMIQ dostępny jest już od 697 zł.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.