Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Takiego auta dawno nie widzieliśmy. Zachwyca nie tylko wyglądem!

Francuzi od lat stawiają przed sobą ambitne cele. Nie boją się wyzwań i wyznaczają nowe trendy. Doceniamy ich auta za wyjątkowy komfort oraz niebanalną stylistykę. Imponują przestronnością kabiny i funkcjonalnością. Zaskakują napędami i niekonwencjonalnymi, świetnymi rozwiązaniami. Do tej ligi kwalifikuje się nowa maszyna znad Sekwany. Co to za okaz?

Pionierzy

Do odważnych świat należy. Francuzi od stuleci nadają szyku salonom mody i nie inaczej jest tym razem. 408 to kompaktowy fastback. Jedyny w swoim rodzaju. Czerpie inspirację ze sportowych konstrukcji i rodzinnych samochodów. Nikt obok niego nie przejdzie obojętnie. Z uwagi na zwiększony prześwit, dołącza do grona usportowionych crossoverów. Ma 469 cm długości i prawie 186 cm szerokości. Równie dobrze przedstawia się rozstaw osi – blisko 279 cm. O prezencję dbają felgi w rozmiarze 20 cali i wydajne, adaptacyjne reflektory LED.

Świeżość

Muskularne nadwozie skrywa atrakcyjnie zaprojektowane wnętrze. Przed oczami kierowcy widnieje sportowa, spłaszczona obustronnie, wielofunkcyjna kierownica, a tuż za nią wkomponowano zestaw wirtualnych wskaźników o przekątnej 10 cali. Jest czytelny, ma zmienną grafikę i możemy go personalizować. Taką samą wielkością dysponuje centralny ekran. Bezprzewodowo łączy się ze smartfonami bazującymi na Apple CarPlay i Android Auto. Nowy interfejs możemy programować względem własnych preferencji. Plus za wysoką rozdzielczość i dobry system kamer.

Przestrzeń

Ten fastback został skrojony z myślą o wygodzie podróżujących, mających do dyspozycji mnóstwo przestrzeni w dwóch rzędach. Pasażerowie kanapy mogą korzystać z dodatkowych nawiewów klimatyzacji i dwóch gniazd USB-C. Znajdująca się pod siedziskami przednich foteli wnęka na stopy dla pasażerów na tylnych siedzeniach została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować swobodę ruchów. Bagażnik klasycznych odmian napędowych mieści 536 litrów. Decydując się na hybrydę, korzystamy z kufra o pojemności od 471 do 1545 l. Biorąc pod uwagę dodatkowy bagaż w postaci litowo-jonowych akumulatorów, to bardzo przyzwoity rezultat. Na uwagę zasługują też wysokiej klasy materiały wykończeniowe aspirujące do aut z metką premium.

Moc zaklęta w hybrydzie

W palecie napędów Peugeota widnieje silnik benzynowy (1.2 PureTech 130 KM), ale to hybryda ma grać pierwsze skrzypce. Na szczycie gamy znajdziemy wariant plug-in o mocy 225 KM i 360 Nm. Słabszy dysponuje mocą 180 KM. Ekologiczny tandem łączy się w standardzie z 8-stopniowym automatem, zużywa w średnim rozrachunku niewiele ponad litr paliwa, a zasięg w trybie elektrycznym ociera się o 60 km. Wrażenie robią też osiągi, a także aksamitna praca układu napędowego. To auto stworzone nie tylko do miasta, lecz również na długie, wakacyjne rodzinne trasy.

Szereg korzyści

Peugeot to gwarancja osiągów, nowoczesności, wszechstronności, stylu, ale także bezpieczeństwa. Auto w premierowej wersji First Edition zamówimy już teraz online z gwarancją ceny katalogowej. Dodatkowo otrzymamy ładowarkę Easy WallBox i 200 kWh do wykorzystania na ładowarkach GreenWay. Wystarczy wygodnie rozsiąść się przed ekranem komputera, by sfinalizować transakcję z elastycznym finansowaniem producenta. Po dopełnieniu formalności, samochód trafi pod wskazany adres. Czy można wymarzyć sobie lepszą ofertę?

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.