MATERIAŁ PROMOCYJNY
Toyota Corolla sedan
Corolla to znak rozpoznawczy japońskiego koncernu. Stała się ulubieńcem flot, taksówkarzy, a także klientów prywatnych. Reprezentacyjna limuzyna ma aż 463 cm długości, a jej rozstaw osi wynosi imponujące 270 cm. Podstawowa hybryda ma 122 KM i zużywa w średnim rozrachunku zaledwie 4,3 litra. W alternatywie pozostaje wolnossący silnik benzynowy 1.5 VVT-i o mocy 125 KM. W kabinie w komfortowych warunkach będą podróżować cztery wysokie osoby. Pojemnego sedana z bieżącego rocznika możemy dostać z rabatem sięgającym 7 000 zł.
Toyota Yaris Cross
Już pierwszy rzut oka na Yarisa Cross daje do zrozumienia, że mamy do czynienia z nietuzinkowym autem. Toyota ma świetne proporcje i wyraziste dekory. Mimo niewielkich rozmiarów bagażnik Toyoty pochłonie niecałe 400 litrów przy złożonych fotelach tylnych. Silnik 1.5 rozwija 116 lub 125 KM i sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Dzięki efektywnemu wsparciu elektryka i rekuperacji, w korkach znaczną część drogi pokonamy na prądzie. To istotnie wpływa na zużycie paliwa, które w Yarisie Cross jest wręcz symboliczne, bo od 4,4 do 5 litrów w trybie mieszanym (116 KM). Korzyść sięga nawet 7 300 zł.
Toyota Aygo X
Toyota Aygo X nie jest typowym miejskim autem, w którym dostajemy absolutne minimum. Nic z tych rzeczy - w tym modelu znajdziemy szereg elementów przeniesionych z aut o klasę większych. To m.in. charakter crossovera, ciekawe detale i świetna kolorystyka. Znajdziemy tu także ciekawe rozwiązanie w postaci rozsuwanego dachu.
Litrowa jednostka nie tylko zapewnia świetne osiągi, ale i oznacza niskie zapotrzebowanie na benzynę. Dzięki temu codzienna jazda nie oznacza ogromnych wydatków, a na stacji paliw nie pojawiamy się zbyt często. Auto dostępne jest teraz z korzyścią do 6 000 zł.
Toyota Land Cruiser
Jest z nami od blisko 70 lat. Budowanie legendy zaczęło się w połowie lat 50. i trwa do dzisiaj. Swoje początki ma w wojsku, ale obecnie to pełnoprawna terenówka o luksusowym charakterze. Obecnie Land Cruiser jest najchętniej kupowanym samochodem tego segmentu w ponad 10 krajach europejskich, a oferowany w 190 na całym globie. Ma 484 cm długości i 188,5 szerokości. Rozstaw osi wynosi 279 cm.
Do napędu Toyoty oddelegowano wyjątkowo efektywny silnik. To 4-cylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2.8 litra. Generuje 204 koni mechanicznych i 420 Nm dostępnych od 1400 do 3400 obr./min (500 Nm w wersji z automatem). W tym przypadku możemy liczyć na rabat rzędu 8 000 zł.
Toyota C-HR
Niełatwo wyróżnić się w mocno obsadzonym segmencie kompaktowym. Styliści Toyoty postawili na oryginalną formę naznaczoną licznymi przetłoczeniami karoserii i wydatną lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. 439-centymetrowy C-HR oferuje też szereg dynamicznych jednostek napędowych. Na szczycie gamy znajduje się spalinowo-elektryczny tandem o mocy 184 KM. Przyspiesza do setki w 8,2 sekundy i zużywa w cyklu mieszanym od 5,3 do 5,7 litra na 100 km. Model dostępny jest z korzyścią do 12 400 złotych.