MATERIAŁ PROMOCYJNY
Turystyczne enduro Hondy - dwa bliźniacze modele
CRF300L jest bardziej zbliżony do typowego enduro i zaprojektowany został przede wszystkim z myślą o intensywnych wyjazdach, które uwzględniają eksplorację szutrowych wymagających dróg. Nie zawodzi również przy poruszaniu się po miejskich uliczkach. CRF300 Rally bardzo dobrze sprawdzi nie tylko w codziennej jeździe po mieście, ale również przy dłuższych szosowych wyprawach. Nie zawiedzie również w sytuacji, kiedy pokonać trzeba odcinek drogi w terenie. Wersja Rally charakteryzuje się rajdowym wyglądem, na który składa się między innymi wyższa owiewka, rozbudowany pakiet plastikowych osłon i inne położenie zegarów. Dysponuje też większym zbiornikiem.
CRF 300L: dual sport na szosę i w teren
L-ka inspirowana jest wyczynowymi modelami CRF450R i CRF450R. Dzięki błyskawicznej reakcji na dodanie gazu, elastycznemu zawieszeniu i precyzyjnemu układowi kierowniczemu ma odczuwalnie zwiększoną dzielność terenową. Właściwości terenowe poprawia również powiększony prześwit, który liczy 285 mm. Sprzęgło antyhoppingowe wyposażone w funkcję asysty ułatwia zmienianie biegów i niweluje drgania tylnego koła podczas silnego hamowania i redukcji biegów. Smukłe lekkie nadwozie i wąski zbiornik paliwa zapewniają pełną swobodę ruchów i ułatwiają zachowanie pełnej kontroli nad motocyklem nawet w wymagającym terenie.
CRF 300 Rally: na długie trasy i wyprawy
Wersja Rally nawiązuje do wyczynowego modelu HRC CRF450. Wysokiej jakości zawieszenie Showa ustawione jest tak, aby bez zarzutu radzić sobie z nierównościami asfaltowych dróg, dziurami w jezdni i krawężnikami. Bak ma pojemność 12,8 litra i po zatankowaniu do pełna pozwala na komfortowe pokonanie ponad 400 km, co przekłada się na duże możliwości turystyczne motocykla. W dłuższych trasach kierowcę bardzo dobrze osłania regulowana szyba z dolną i górną owiewką oraz osłonami bocznymi. Reflektory i kierunkowskazy wykorzystują technologię LED. Podobnie jak L-ka ma sprzęgło antyhoppingowe.