Ten japoński SUV to absolutny przebój. Trudno się za nim nie obejrzeć!

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Ten japoński SUV to absolutny przebój. Trudno się za nim nie obejrzeć!
Kompaktowy SUV wyznacza kierunek, w którym podąża japoński koncern. Auto wygląda nowocześnie, ma zaawansowany napęd na cztery koła, przestronne wnętrze i dostępne jest obecnie niemalże od ręki. W dobie perturbacji na rynku motoryzacyjnym, to nie lada oferta. W związku z tym, postanowiliśmy przyjrzeć się motorowi napędowemu azjatyckiej marki.

Szybko wpada w oko

Zbudowano go na wzmocnionej i skróconej platformie Outlandera. W zawieszeniu zastosowano kolumny McPhersona i tylną oś wielowahaczową. Jego nadwozie mierzy 455 centymetrów długości, 181 szerokości i 169 wysokości. Rozstaw osi wynosi 267, a prześwit satysfakcjonujące 18,3 cm. Eclipse jest pierwszym modelem Mitsubishi w Europie, który wyposażono efektywne, w pełni LED-owe reflektory. Auto ma też charakterystyczny, ścięty tył, co ma nawiązywać do sportowych samochodów coupe i skutecznie przyciągać uwagę.

 


Modne dodatki

Poza atrakcyjną stylizacją, Eclipse Cross oferuje również dopracowane wnętrze. Gwarantuje pasażerom sporo przestrzeni w dwóch rzędach, a także bagażnik o pojemności od 359 do 1108 litrów. Na pokładzie znajdziemy też zestaw kamer 360 stopni, szklane okno dachowe, podgrzewaną kierownicę oraz multimedia z dotykowym ekranem łączące się ze smartfonami opierającymi się na Android Auto i Apple CarPlay. Nie możemy zapominać też o bezpieczeństwie. Mitsubishi dysponuje adaptacyjnym tempomatem i systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym.

 


Bezpieczny i oszczędny napęd

Pod maską Mitsubishi pracuje mocna jednostka napędowa o pojemności 2.4 litra. Sprzężona z automatyczną przekładnią zapewnia bardzo dobre osiągi i dość niskie zużycie paliwa. Motor połączono z dwoma elektrykami o mocy 82 i 95 KM. Zestaw uzupełnia inteligentny napęd na obie osie. W domyśle przekazuje 80 procent siły napędowej na przednią oś i 20 na tylną. Ponadto, ładowana z gniazdka hybryda okazuje się bardzo oszczędna – 2 l w cyklu mieszanym. Zasięg w trybie bezemisyjnym wynosi aż 55 kilometrów, a akumulatory objęto 8-letnią gwarancją.

 


Dostępny od ręki

SUV Mitsubishi pewnie się prowadzi, zapewnia wysoki komfort i zaskakuje oszczędnym charakterem. Kolejny argument stanowi dostępność modelu od ręki. To auta z bieżącego rocznika objęte dodatkowo programem leasingowym 101%. Wszystkie dysponują 5-letnią gwarancją fabryczną z limitem kilometrów na poziomie 100 tysięcy. Decydując się na funkcjonalnego Eclipse Crossa już teraz, możemy liczyć na kolejny bonus w postaci 25 tysięcy zł rabatu. Obok takiej oferty trudno przejść obojętnie. Tym bardziej, że jest ograniczona czasowo i podażowo.


REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.