Ten SUV przyspiesza bicie serca. Obejrzy się za nim każdy
MATERIAŁ PROMOCYJNY
Sznyt i pietyzm
Trudno odmówić Włoszce wdzięku. Dynamiczna sylwetka zyskała wiele ciekawych detali i wyraziste lakiery metaliczne. Front pojazdu to przede wszystkim adaptacyjne światła główne Full LED w technologii Matrix. Okazują się niezwykle efektywne po zmroku, gdy dopasowują długość i szerokość strumienia świetlnego do aktualnych warunków drogowych. Wszystko po to, by nie oślepiać kierowców nadjeżdżających i tych w poprzedzających pojazdach. Tonale możemy osadzić na 19 lub nawet 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Każdy detal jest wysmakowany.
Bezpieczna w każdych warunkach
Atrakcyjny wygląd idzie w parze z zaawansowaniem elektroniki czuwającej nad komfortem i bezpieczeństwem. Alfa debiutuje w mocno konkurencyjnym segmencie, zatem tu nie ma mowy o jakichkolwiek niedociągnięciach. Docenią to przede wszystkim osoby spędzające dużo czasu na autostradzie. Adaptacyjny tempomat skutecznie odciąży prawą nogę kierowcy, bowiem potrafi utrzymać prędkość i zadaną odległość względem poprzedzającego pojazdu. Jeśli dodamy do tego układ zapewniający utrzymanie samochodu w pasie ruchu, otrzymujemy receptę na autonomiczną jazdę poziomu 2. Co ważne, systemów jest znacznie więcej.
Angażuje w jazdę
Bezpieczeństwo to nie tylko elektronika. To również mechanika, a na tej kwestii Włosi znają się jak mało kto. Mają bowiem potężne doświadczenie z rajdowych oraz wyścigowych szlaków na całym świecie. Wiedzą też, jak uzyskać kompromis między pewnością prowadzenia a wysokim komfortem, kluczowym dla segmentu premium. W Tonale znajdziemy adaptacyjne zawieszenie dopasowujące charakterystykę do kierowcy i nawierzchni. Wszystko po to, by optymalizować trakcję i minimalizować ryzyko utraty przyczepności. Z pomocą przychodzi również precyzyjny, progresywny układ kierowniczy.
Mocy pod dostatkiem
Sportowy rodowód przekłada się na serce układu napędowego. Jednostki Alfy zawsze cechowały się wysoką sprawnością i aksamitnym brzmieniem. Nie inaczej jest w przypadku Tonale, gdzie benzynowe motory dysponują świetnym wyważeniem i płaską krzywą momentu obrotowego. Hybrydowa Tonale zapewnia mocne wrażenia i oszczędności przy dystrybutorze. Ponadto dostępna jest również wersja z silnikiem diesla, a także hybryda typu Plug-in. Ostatni wariant wkrótce uzupełni ofertę. Jest najmocniejszy (275 KM) i pozwoli przejechać około 60 kilometrów w trybie całkowicie elektrycznym.