Gazeta.pl
WeekendWiadomościSportPlotekNextKulturaKobietaDzieckoTOK FMAvanti24
PocztaTuba.FMZaloguj się
Szukaj

Ten SUV sprawdzi się w każdych warunkach. Teraz zyskał elektryczne wsparcie

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Ten SUV sprawdzi się w każdych warunkach. Teraz zyskał elektryczne wsparcie
Ford ma duże doświadczenie w budowaniu SUV-ów w każdym rozmiarze, jednak najbardziej uniwersalne i przyjazne podczas codziennej eksploatacji okazują się kompaktowe auta. Należy do nich zaprezentowana niedawno trzecia generacja Kugi. Modelu, który od lat może się pochwalić dobrymi właściwościami jezdnymi, atrakcyjnymi kształtami oraz przestronnym i solidnie wykonanym wnętrzem. W najnowszym wcieleniu przekonuje też wersją hybrydową. Prześwietlamy ofertę.

Wyróżnia się w tłumie

Najnowsze, trzecie wcielenie Kugi jest jest najbardziej wszechstronne w historii. Może też pochwalić się sporymi rozmiarami. Auto  ma 461,5 cm długości, 188 cm szerokości i 166,5 cm wysokości. Kuga występuje w dynamicznie wystylizowanej odmianie ST-Line, komfortowej Titanium, a także luksusowej Vignalne. Jednym z argumentów przemawiających za nowym modelem są m.in. aktywne, w pełni LED-owe reflektory. Warto też zainteresować się 20-calowymi obręczami ze stopów lekkich i elektrycznie unoszoną pokrywą bagażnika mieszczącego nawet 1534 litry.

KUGA DOSTĘPNA OD RĘKI

Korzystaj z wygodnego wnętrza

Kluczem do wygodnej eksploatacji jest dopracowana kabina. W Kudze znajdziemy materiały wysokiej jakości, opcjonalną, skórzaną tapicerkę, a także panoramiczne okno dachowe. Lista dodatków jest znacznie dłuższa i satysfakcjonująca już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej. Niemniej warto przyjrzeć się atrakcyjnie wycenionym pakietom, by do woli personalizować auto do naszych oczekiwań. Warto wspomnieć, że Kuga ma regulowaną tylną kanapę. Nie tylko oparcie, lecz również siedzisko. Tym samym nawet długa podróż jest wygodna i przyjemna.

Elektronika służy pomocą

Poza wygodą i przestrzenią, Ford oferuje najnowsze zdobycze technologiczne. W miejsce analogowych wskaźników możemy wpisać cyfrowe odpowiedniki z ekranem o przekątnej 12,3 cala. Centralny wyświetlacz ma 8 cali, łączy się z precyzyjną nawigacją, kamerą cofania i współpracuje z nagłośnieniem sygnowanym przez firmę B&O. W czasie jazdy docenimy adaptacyjny tempomat z funkcją jazdy w korku. Radary pozwalają utrzymać odległość i prędkość poprzedzających samochodów, aż do pełnego zatrzymania i ponownego ruszenia z miejsca.

Nowoczesny napęd

W standardzie Kuga przekazuje moc i moment obrotowy na koła przedniej osi. Możemy jednak zdecydować się na napęd na cztery koła. Wraz ze sporym prześwitem pozwoli na forsowanie wysokich krawężników w mieście i terenowych przeszkód na nieutwardzonych szlakach. Pod maską znajdziemy zarówno silniki benzynowe, hybrydowe, jak i wysokoprężne. Ciekawie przedstawia się szczególnie hybryda typu plug-in. Można ładować ją z domowego gniazdka i podczas codziennych dojazdów do pracy korzystać wyłącznie z trybu bezemisyjnego. Średnie zużycie paliwa może wynosić poniżej 1,5 litra na 100 kilometrów.

Zaprojektowana od podstaw

Ford zbudował na wskroś nowoczesny samochód o charakterze rodzinnym. Cechuje się pewnym prowadzeniem, dopracowanymi jednostkami napędowymi i technologią pomagającą w codziennym życiu. Z tym SUV-em łatwo się zaprzyjaźnić, a kolejne kilometry będą generować szeroki uśmiech. Jeśli skorzystamy z aktualnej promocji na auta wyprodukowane w 2021, możemy liczyć na rabat sięgający nawet 19 tysięcy zł. W elastycznym leasingu Kuga dostępna jest już od 765 zł netto miesięcznie.


REDAKCJA

Autotrader.pl

Gazeta.plWiadomościSportBiznesGazeta WyborczaPracaProgram TVBuzzPogodaWideoWyniki LottoTOK FM
PocztaFacebookNewsletter

Copyright © Agora SA

O NasReklamaPrywatnośćWszystkie artykuły