MATERIAŁ PROMOCYJNY

Terenowy charakter, rodzinne wnętrze i napęd elektryczny. Jak to możliwe?

Na tej klasy SUV-y zachłanny jest cały świat. Błyskawicznie znikają z salonów za sprawą wszechstronności i wysokiego komfortu. Jeśli dorzucimy do tego mocny, ekologiczny napęd zużywający około 2 litrów na setkę, mamy receptę na sukces. Nie musimy się też obawiać zjazdu z utwardzonych szlaków. Ten model zaskakuje także możliwościami terenowymi.

Nowoczesny design

Jeepy słyną nie tylko z zaskakująco dobrych możliwości terenowych, lecz również z nieszablonowego wyglądu. Do tej grupy z pewnością zalicza się Compass z mocnym charakterem. Ma 440,5 cm długości, a jego prześwit wynosi imponujące 21,3 cm w wersji Trailhawk. Za sprawą paneli ochronnych na progach, zderzakach i nadkolach, możemy bez przeszkód eksplorować niezbadane szlaki. Z pomocą przychodzi inteligentny, zaawansowany napęd na cztery koła. Spore pole manewru pozostawiają też kwestie indywidualnej personalizacji. Z łatwością stworzymy jedyny w swoim rodzaju egzemplarz.

Dopieszczony przedział pasażerski

Równie dużo dzieje się w przestronnej kabinie. Przed oczami kierowcy wkomponowano zestaw wirtualnych wskaźników o przekątnej 10,25 cala. Centralny ekran od wersji Limited wzwyż ma w standardzie 10,1 cala. Bezprzewodowo łączy się z systemami Android Auto i Apple CarPlay. Co ciekawe, to pierwszy Jeep z asystentem głosowym pozwalającym na zmianę temperatury klimatyzacji, rodzaju muzyki, czy celu podróży. Materiały wykończeniowe prezentują wysoki poziom, a bagażnik w wersji z napędem konwencjonalnym mieści 424 litry.

W hybrydzie siła

 W Compassie e-Hybrid pojawił się kompletnie nowy silnik 1.5l o mocy 130 KM i nowa 7-stopniowa skrzynia DCT ze zintegrowanym 20-konnym silnikiem elektrycznym w układzie samoładującym. W średnim rozrachunku zużywa od 5,5 do 6 litrów, a sprint do setki trwa 10 sekund. Wskazówka prędkościomierza e-Hybrid kończy się na 193 km/h. Takie parametry w zupełności wystarczą nie tylko w mieście, lecz również na autostradzie.

Jeszcze większe wsparcie

Compass bez kompleksów zdobywa wysokie szczyty. Przekonuje atrakcyjną prezencją, wygodą podróżowania i zaawansowanym napędem na obie osie z kilkoma trybami jazdy do wyboru. Każdy klient bez problemu znajdzie ofertę dopasowaną do własnych potrzeb. Dla osób które nie potrzebują terenowych właściwości przewidziano wersję samoładującą e-Hybrid z napędem na przednie koła. Natomiast osobom poszukującym przygody i lubiącym zjechać z utartych szlaków Jeep proponuje wersję PHEV 4xe z napędem 4x4 o łącznej mocy 190 KM lub 240 KM.

Oferta na każdą kieszeń

Compass w wersji 4xe wyposażony jest w system zarządzania trakcją Selec-Terrain oferujący do 5-ciu trybów jazdy po drodze i w terenie (system steruje nie tylko kontrolą trakcji ale też silnikiem, skrzynią biegów, czy układem hamulcowym). Jeep potrafi także brodzić w wodzie o głębokości blisko pół metra. Nie możemy zapominać o warunkach finansowych. Decydując się na promocyjny leasing trwający 5 lat i 20-procentowy wkład własny, miesięczna rata netto za PHEV-a wyjdzie zaskakująco niska. Wartość wykupu to tylko 1 procent. Taka oferta może się nie powtórzyć.

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.