MATERIAŁ PROMOCYJNY
Imponująca sylwetka
EQS celuje w grupę najbardziej wymagających klientów. Jego stylizacja jest mieszanką Klasy S i sportowego modelu AMG GT. Sylwetka w stylu coupe może mieć dwubarwne malowanie i dostarcza zachwytu przednimi i tylnymi lampami LED. Co ciekawe, klamki drzwi zlicowano, a te potrafią otwierać i zamykać się automatycznie. Nie możemy też pominąć rozmiarów. Są imponujące i świadczą o rozmachu projektantów, a przy tym współczynnik oporu powietrza wynosi rekordowo niskie 0,20.
Dyrektorski gabinet
Potężny rozstaw osi przekłada się na przestrzeń w kabinie. Tej jest mnóstwo w obu rzędach. Wszystkie fotele mogą dysponować podgrzewaniem, wentylacją i masażem, a także pneumatyczną regulacją.
Kokpit zdominowały trzy ekrany tworzące MBUX Hyperscreen. Potężnych rozmiarów wyświetlacze przykryto wspólną szklaną osłoną w celu zachowania spójności.
Niezależne centrum multimedialne mają też podróżujący w drugim rzędzie. Dodatkowo, zyskali kolejny tablet umieszczony w masywnym podłokietniku, którym mogą sterować licznymi technologiami w środku.
Nowatorskie rozwiązania
Mercedes stawia na najnowsze zdobycze technologiczne. To między innymi rewolucyjny system LED-owych reflektorów, które umożliwiają wyświetlanie na jezdni informacji płynących z nawigacji, a także znaków ostrzegawczych. Tylna oś skrętna należy do standardowej listy udogodnień i zmniejsza średnicę zawracania do skromnych 10,9 metra. Koła wychylają się do 4,5 stopnia. EQS przygotowany jest również do w pełni autonomicznej jazdy. Pilot jazdy zapewnia możliwość oddania komputerowi dowodzenia w warunkach dużego natężenia ruchu lub w korku.