MATERIAŁ PROMOCYJNY

To legenda w świecie motoryzacji. Będą o niej uczyć w szkołach!

Jest z nami od blisko 70 lat. Budowanie legendy zaczęło się w połowie lat 50. i trwa do dzisiaj. Swoje początki ma w wojsku, ale obecnie to pełnoprawna terenówka o luksusowym charakterze. Niezwyciężona w terenie i niesamowicie pewna na asfalcie. Do tego szybka, oszczędna i wyposażona niczym gabinet prezesa. Prześwietlamy ofertę.

Nowoczesny wygląd

Niezrównane własności terenowe zaowocowały niekwestionowaną reputacją jednego z najwytrzymalszych i najbardziej niezawodnych pojazdów świata z napędem 4x4. To sprawiło, że Land Cruiser jest najchętniej kupowanym samochodem tego segmentu w ponad 10 krajach europejskich, a oferowany w 190 na całym globie. Ma 484 cm długości i 188,5 szerokości. Rozstaw osi wynosi 279 cm. Reflektory wykonane w technologii LED rozświetlą największy mrok podczas trudnych przepraw off-roadowych, a podświetlany stopień boczny ułatwi wsiadanie.

Nie do pokonania

Japońska terenówka wjedzie tam, gdzie większość topowych SUV-ów się podda. Kąt natarcia wynosi 31, zejścia 25, a rampowy 22 stopnie. Seryjny Land Cruiser może także brodzić w wodzie o głębokości 70 centymetrów. Dysponuje również aktywnym zawieszeniem z regulacją wysokości tylnej osi. Zestaw czterech kamer monitoruje przestrzeń wokół samochodu aż w sześciu różnych perspektywach. To auto stworzone nie tylko na eksplorację miejskiej dżungli, lecz także niedostępnych szlaków.

Przejedzie przez wszystko

Przy okazji właściwości jezdnych, musimy wspomnieć o zaawansowanym, stałym napędzie na cztery koła. Do dyspozycji mamy reduktor i blokadę dyferencjałów. Blokada mechanizmów różnicowych pozwoli na rozdział momentu obrotowego między obie osie od 50:50 do 30:70. O optymalną przyczepność w trudnych warunkach dba również aktywna kontrola trakcji, asystent kontroli zjazdu oraz system zmiennej sztywności stabilizatorów. Ten ostatni dba o dopasowanie poszczególnych kół do podłoża i minimalizowanie przechyłów kabiny, co wspierane jest układem hydraulicznym.

Diesel w zupełności wystarczy

Do napędu Toyoty oddelegowano wyjątkowo efektywny silnik. To 4-cylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2.8 litra. Generuje 204 koni mechanicznych i 420 Nm dostępnych od 1400 do 3400 obr./min (500 Nm w wersji z automatem). Może współpracować z manualną lub automatyczną przekładnią o sześciu stopniach. W tym drugim przypadku do setki przyspiesza w 9,9 sekundy i rozpędza się do 175 km/h. Zużycie w cyklu średnim wynosi do 10,3 litra. Motor nienagannie wyważono i skutecznie wyciszono. To jedna z najlepszych propozycji w wysokoprężnym segmencie.

Luksusowe wnętrze

Land Cruiser wyposażony jest w ergonomiczne i funkcjonalnie pogrupowane elementy sterowania oraz deskę rozdzielczą nowej konstrukcji, w której znalazł się duży, 9-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego Toyota Touch® 2 with Go, zestaw elektronicznych wskaźników Optitron oraz obsługiwany z kierownicy 4,2-calowy wyświetlacz wielofunkcyjny. Warto postawić też na wydajny system audio sygnowany przez firmę JBL, okno dachowe oraz system rozrywki dla pasażerów drugiego rzędu. Co więcej, Toyota występuje również w odmianie 7-miejscowej.

Oferta uszyta na wymiar

Land Cruiser to niepodważalna legenda, której sława roztacza się na wszystkie kontynenty. Zasłynęła bezawaryjnością w bardzo wymagających warunkach i przyjaznym charakterem podczas codziennej eksploatacji. Sprawdzi się nie tylko na asfalcie, lecz również w trudnym terenie. Jest niesamowicie komfortowa na nierównych drogach, a kabina zapewnia pasażerom iście luksusowe warunki podróżowania. Klienci docenili również atrakcyjną ofertę. Auto dostępne jest już od 3 999 zł netto miesięcznie. 2800 zł dostaniemy też na dodatkowe zabezpieczenia.