To materiał na hit. Za tym autem odwraca się każdy!
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Uszyty na miarę
Nowy model Renault idealnie wpisuje się w aktualne gusta Europejczyków. Modne nadwozie zaprojektowano w stylu coupe. Dynamicznie opadająca linia dachu kończy się lotką przytwierdzoną do pokrywy bagażnika. Auto możemy wyposażyć w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i w pełni LED-owe, wydajne reflektory. Rozmiary świadczą o przynależności do segmentu C. Arkana mierzy 457 cm długości, 182 cm szerokości i 157,5 cm wysokości. Rozstaw osi na poziomie 272 cm wskazuje na sporą przestrzeń w kabinie.
Przestrzeń
Arkana jest jednym z największych przedstawicieli gatunku kompaktowego. Tym samym, możemy liczyć na dużo miejsca w dwóch rzędach. Centymetrów nie zabraknie dla dorosłych osób nad głowami, przed kolanami i na wysokości barków. Fotel kierowcy można doposażyć w elektryczną regulację w sześciu kierunkach. Zimą docenimy podgrzewanie siedzisk, a latem wydajną klimatyzację. Przymierzając się do dalszego wyjazdu, z pomocą przychodzi ogromny kufer. Mieści od 513 do 1296 litrów. Jest ustawny i ma niski próg załadunku.
Nowoczesne gadżety
Renault stawia na urządzenia z wysokiej półki. Flagowy zestaw multimedialny ma ekran o przekątnej 9,3 cala i może pochwalić się dobrą rozdzielczością. Współpracuje z zestawem kamer, nawigacją analizującą natężenie ruchu w czasie rzeczywistym, a także pozwala przenieść na wyświetlacz ulubione aplikacje ze smartfonów opartych na Android Auto i Apple CarPlay. Kolejne udogodnienie to system Easy Pilot. Stanowi połączenie asystenta jazdy w korku, utrzymania auta w pasie ruchu i adaptacyjnego tempomatu działającego od 0 do 160 km/h.
W pełni hybrydowy
Francuzi poważnie podchodzą do tematu elektryfikacji i każdy z silników wyposażyli w elektryczne doładowanie. Podstawę oferty stanowi 1.3 TCe o mocy 140 lub 160 KM. Oba dysponują w standardzie automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią oraz układem miękkiej hybrydy. To korzystnie wpływa na zużycie paliwa, które w mocniejszej wersji zawiera się w przedziale 5,8-5,9 l. O litr mniej konsumuje motor z klasyczną hybrydą (143 KM). Tutaj mamy wsparcie dwóch jednostek elektrycznych i możliwość jazdy po mieście nawet w 80 procentach na prądzie.
24 godzinna jazda testowa
Renault znów wytycza szlak i robi to w bardzo efektownym stylu. Arkana zyskała atrakcyjne szaty i nowoczesne napędy. Prowadzi się pewnie i daje wysokie poczucie komfortu oraz bezpieczeństwa. Jest nowoczesna i przestronna. Potrafi być również częściowo autonomiczna na drodze dzięki nowatorskiej elektronice. Kompaktowego SUV-a dobrze wyciszono i jeszcze lepiej wyceniono. Można się o tym przekonać samemu, decydując się na 24 godzinną jazdę testową. Jak się na nią umówić? Nie ma nic prostszego! Wystarczy wypełnić formularz i poczekać na telefon od konsultanta, aby uzgodnić termin odbioru auta od wybranego dealera.
Warto poznać ten model w bezpieczny sposób przed zakupem i sprawdzić wszystkie jego możliwości.