MATERIAŁ PROMOCYJNY

Szybko stał się hitem marki. Błyskawicznie znika z salonów sprzedaży!

Auta tego producenta premium cieszą się ogromną popularnością. Zwłaszcza SUV-y stanowiące 88 procent sprzedaży. Należy do nich zmodernizowany UX. Nic dziwnego, bowiem kompaktowy samochód jest jednym z najnowocześniejszych w segmencie. Przekonuje też oszczędnymi napędami oraz przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem. Teraz kusi również usportowioną wersją F SPORT Design.

Indywidualista

Rynek SUV-ów premium jest dość konserwatywny. Pośród niemieckich samochodów próżno szukać nuty indywidualnego charakteru. Inaczej jest w przypadku Lexusa. Kompaktowy UX emanuje dynamiką i mocnymi akcentami przykuwającymi uwagę. Wyraziste przetłoczenia, potężny grill, w pełni LED-owe, aktywne światła, a także zgrabna sylwetka, przyciągają do salonów tłumy. Ponadto, UX jest całkiem spory. Ma 449,5 cm długości, 184 szerokości i 154 wysokości. Rozstaw osi wynosi 264 centymetry.



Sukces w Europie

O jego sile stanowią liczby. W pierwszym półroczu bieżącego roku UX trafił do 7584 klientów. Ponad 6 tysięcy wybrało odmianę hybrydową, a 1055 nabywców zdecydowało się na wariant w pełni elektryczny. Tym samym, to najpopularniejszy, zelektryfikowany model koncernu. Przy okazji aktualizacji, wprowadzono do oferty specyfikację F SPORT Design. Wyróżnia się czarnymi akcentami udanie kontrastującymi z metalicznym lakierem nadwozia, 18-calowymi felgami aluminiowymi, a także wysokiej próby skórzaną tapicerką Tahara ze szwami Sashiko.


Przestrzeń dla rodziny

Atrakcyjny design to nie wszystko. Lexus ma świetnie wykonane i bardzo wygodne wnętrze. W dwóch rzędach nie brakuje miejsca dla wysokich pasażerów. Bagażnik o pojemności 452 litrów można otworzyć machnięciem nogi pod zderzakiem. Proste i pomysłowe. Nie trzeba szukać kluczyka w kieszeni i stawiać na ziemi zakupów. Planując przewiezienie większych gabarytów, jeden ruch ręki wystarczy, by złożyć asymetryczne oparcie i zyskać dostęp do 1245 l. Auto kusi licznymi systemami bezpieczeństwa i tych z zakresu komfortu.


Nowoczesne gadżety

Lexus kusi również innowacyjnym, opcjonalnym wyposażeniem. O jakość dźwięku dba renomowanej klasy system audio opracowany przez firmę Mark Levinson. W parkingowych manewrach pomoże wysokiej rozdzielczości kamera o zasięgu 360 stopni. Podczas codziennej eksploatacji docenimy obecność aktywnego tempomatu, adaptacyjnego zawieszenia oraz asystenta śledzenia toru jazdy. Topowe multimedia dysponują obecnie ekranem o przekątnej aż 12,3 cala. Nowość stanowi nawigacja w chmurze, a także inteligentny asystent głosowy Lexus Concierge.


Dopracowane napędy

Podstawowym źródłem siły napędowej UX-a jest benzynowy, wolnossący motor o pojemności dwóch litrów. Generuje 173 KM i 204 Nm, co przekłada się na dobre parametry. Auto przyspiesza do setki w 9,2 sekundy i zużywa w średnim rozrachunku od 6,6 do 6,9 l na 100 km. Prędkość maksymalna wynosi 190 km/h. Lepiej pod względem ekonomii wypada najnowszy układ hybrydowy opracowany przez Lexusa. Łączna moc tandemu wynosi 184 KM. Moment obrotowy trafia na koła przedniej lub obu osi za pośrednictwem automatycznej przekładni. Cieszy też niskie zużycie paliwa. W cyklu mieszanym UX potrzebuje od 5,3 do 5,7 l (Wersja FWD).


Oferta kompletna

Sukces UX-a składa się z wielu czynników. To przede wszystkim wszechstronność modelu, dobre właściwości jezdne i oszczędne napędy. Poza wariantem benzynowym i hybrydowym, możemy też pokusić się o wersję elektryczną z zasięgiem na poziomie 300 kilometrów.


Materiał promocyjny marki Lexus

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.