Używane auta z gwarancją i w dobrej cenie. Jak to możliwe?

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Używane auta z gwarancją i w dobrej cenie. Jak to możliwe?
To nowatorski program w Polsce. O ile w przypadku nowych samochodów, zdarzają się podobne oferty, o tyle pośród kilkuletnich, używanych pojazdów, dopiero teraz mamy możliwość strzału w przysłowiową dziesiątkę. W wirtualnym katalogu znajdziemy setki ogłoszeń aut sprawdzonych w 150 kategoriach. Zyskały one Cyfrowy Paszport Pojazdu będący certyfikatem jakości. To między innymi stan silnika, karoserii, kluczowych podzespołów i elektroniki. Prześwietlamy ofertę.

Fiat Tipo sedan 1.4

Najnowsza odsłona włoskiego kompaktu występuje jako hatchback, kombi i sedan. Z uwagi na trwałe rozwiązania mechaniczne, auto upodobały sobie floty i taksówkarze. Występuje też w lekko uterenowionej wersji Cross z dodatkowymi osłonami nadwozia. Reprezentacyjna limuzyna wcieli się w pierwszoplanowy środek transportu dla wymagającej rodziny. Przekonuje sporym bagażnikiem i dopracowanymi silnikami o mocy od 95 do 130 KM. Podstawowy, wolnossący, zapewnia najniższe koszty utrzymania. Znaleźliśmy taki egzemplarz z 2018 roku z przebiegiem nieznacznie przekraczającym 90 tysięcy km. Dostępny jest za 674 zł miesięcznie (wkład własny 4800 zł).

Opel Astra kombi 1.4 Turbo

To jeden z najważniejszych modeli Opla. Poprzednia generacja kompaktowej Astry urzeka technologiami i oszczędnymi silnikami. Rodzinne kombi skrywa pod maską benzynowe 1.4 Turbo o mocy 150 KM. Wraz z manualną skrzynią oferuje dobrą dynamikę i rozsądne zapotrzebowanie na paliwo. W 7-letnim kredycie i wkładzie własnym na poziomie 6,8 tysiąca zł, możemy ją mieć za 951 zł miesięcznie. Ten egzemplarz pochodzi z 2019 roku i ma 82 tys. km przebiegu. Co istotne, niemiecki bestseller powstawał między innymi w gliwickich zakładach koncernu.

Volkswagen Passat 2.0 TDI

Passat nie ma sobie równych w segmencie D. Od momentu debiutu pierwszej generacji 14 maja 1973 roku sprzedano ponad 30 milionów egzemplarzy. Fenomen Volkswagena wynika bezpośrednio z jego wszechstronności. Auto występuje jako limuzyna i kombi, a także uterenowiony Alltrack. Nam wpadł w oko sedan pochodzący z 2018. Ma zaledwie 118 tysięcy km przebiegu i został wyposażony w automatyczną, dwusprzęgłową przekładnię DSG. 2.0 TDI o mocy 150 KM - jest wyjątkowo oszczędne. Dodatkowo, przy wkładzie własnym na poziomie 8,8 tysiąca zł i 7-letnim kredycie, rata miesięczna wynosi 1226 zł.

Skoda Octavia 1.4 TSI

Kompaktowy model Skody od lat jest liderem w swoim segmencie. Pierwsza generacja zadebiutowała w drugiej połowie lat 90. Auto imponuje rozmiarami i praktycznością. Występuje jako liftback, kombi, a także uterenowiony Scout. Przekonuje też dodatkami z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Trafiliśmy na egzemplarz pochodzący z 2013 z silnikiem 1.2 o mocy 86 KM. Współpracuje z manualną przekładnią i ma niecałe 199 tyś. km na liczniku. Przy wkładzie własnym na poziomie 3,9 tys. zł i 7-letnim kredycie, bogatą specyfikację wyceniono na 550 zł miesięcznie.


Renault Captur 0.9 TCe

Renault Captur to jeden z największych hitów francuskiej marki. Jego pierwsza generacja zadebiutowała w 2013 r. i właśnie na nią postawiliśmy. Jego wciąż nowoczesny wygląd nadal wzbudza zainteresowanie wśród klientów. Wybrany przez nas egzemplarz z manualną skrzynią biegów, wyprodukowano w 2014 roku. Posiada on ekonomiczny, benzynowy silnik 0.9 TCe oraz trzy cylindry i rozwija moc rzędu 90 km. Jego przebieg wynosi 163 598 km. Przy wkładzie własnym 4,8 tys. złotych i kredycie na okres 7 lat, rata wyniesie 675 zł.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.