MATERIAŁ PROMOCYJNY
Nowoczesny wygląd i więcej przestrzeni niż się wydaje
Puma Gen-E nie tylko dobrze wygląda, ale też imponuje proporcjami i funkcjonalnością. Agresywny przód z panelami inspirowanymi Mustangiem Mach-E, opadająca linia dachu i nowe, aerodynamiczne felgi nadają jej sportowego charakteru. Ale to nie koniec atutów – ogromny bagażnik o pojemności aż 523 litrów (z czego 145 l to sprytnie ukryty GigaBox) stawia ją w ścisłej czołówce segmentu. Dodatkowo 43-litrowy schowek pod maską daje jeszcze więcej elastyczności, np. do przewożenia kabli czy sprzętu sportowego. Nowej Pumie Gen-E naprawdę niczego nie brakuje.
Zasięg i ładowanie bez kompromisów
Nowa Puma Gen-E została wyposażona w silnik elektryczny o mocy 168 KM. Do tego oferuje imponujący zasięg do 376km w cyklu mieszanym (WLTP) i aż do 523km podczas jazdy miejskiej. Dzięki trybowi Eco kierowca może dodatkowo zoptymalizować zużycie energii, co sprzyja maksymalnemu wykorzystaniu potencjału napędu elektrycznego – zwłaszcza w warunkach miejskich. Ładowanie? Dzięki nowoczesnej technologii wystarczą zaledwie 23 minuty, by uzupełnić energię od 10 do 80% i ruszyć w dalszą drogę. Puma Gen-E łączy wydajność, cichą jazdę i zeroemisyjność z elastycznością, jakiej oczekują współcześni kierowcy.
Kokpit przyszłości i komfort na każdy dzień
Wnętrze nowej Pumy Gen-E to miks nowoczesności i ergonomii. Przed kierowcą znajduje się 12-calowy ekran zastępujący klasyczne zegary, a centralnym punktem deski rozdzielczej jest duży, 12,8-calowy ekran dotykowy z systemem Ford SYNC 4. Całość uzupełnia bezprzewodowa ładowarka, liczne porty USB-C i nowoczesne materiały wykończeniowe. Dla pasażerów oznacza to komfort, łączność i intuicyjną obsługę na każdym kilometrze.