MATERIAŁ PROMOCYJNY

Włosi znów udowadniają, że są mistrzami designu! Wyjaśniamy fenomen wersji Intensa

Włosi słyną z obłędnej kuchni, doskonałego espresso i pięknych samochodów. Alfa Romeo kultywuje narodową tradycję, po raz kolejny udowadniając, że projektowanie aut to sztuka.

Alfa Romeo Tonale Intensa

Specjalna wersja Intensa to kwintesencja włoskiej marki. Postawiono tu na unikalny i wyrazisty styl, a kluczem do sukcesu jest odważny, ale trafny dobór kolorów. Złote akcenty nie są oczywistością i znakomicie komponują się z lakierami w odcieniach Alfa Black (czarny), Alfa Rosso (czerwony) i Verde Montreal (zielony). Mowa oczywiście o fenomenalnych 20-calowych felgach, które dla włoskiej marki są niczym wizytówka. Wersja Intensa to także ekskluzywne czarne zaciski hamulcowe ze złotą sygnaturą oraz czarne wykończenie nadwozia z elementami matowymi. Obok tego samochodu nie przejdziecie obojętnie.

Szczegóły, które tworzą niepowtarzalność

Kierowcy kochają wnętrza w modelach Alfy Romeo i w przypadku Tonale nie jest inaczej. W kabinie nietrudno poczuć włoski klimat, jednakże nie można odmówić jej także nowoczesności. 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników przekonuje do siebie nawet zagorzałych przeciwników cyfryzacji za sprawą pięknych grafik, a dotykowy ekran o przekątnej 10,25 cala znacząco ułatwia obsługę systemu multimedialnego i nawigacji. Wersja Intensa to jeszcze większa dbałość o szczegóły – haftowane logo w zagłówkach czy specjalne przeszycia w jasnobrązowym kolorze i sygnatury na fotelach i podłokietnikach.

Solidne napędy i bogate wyposażenie

Mocnym atutem wersji Intensa jest bogate wyposażenie. Nie zabrakło tutaj podgrzewanych foteli i kierownicy, Alcantary, wentylowanej ładowarki indukcyjnej, aktywnego zawieszenia, czy kamery 360 stopni. Tonale Intensa występuje w wersjach napędowych MHEV, PHEV oraz z silnikiem Diesla. Hybryda typu plug-in rozwija aż 280 KM i dysponuje napędem na cztery koła. Nie jest tajemnicą, że Alfa Romeo słynie ze znakomitego prowadzenia, a wszystkie głosy z branży potwierdzają, że nie inaczej jest w przypadku Tonale.

Materiał promocyjny marki Alfa Romeo

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.