Za tym SUV-em obejrzy się każdy. Imponuje zasięgiem na prądzie!

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Za tym SUV-em obejrzy się każdy. Imponuje zasięgiem na prądzie!
SUV-y każdego roku poprawiają wyniki sprzedaży, bijąc wszelkie rekordy popularności, zwłaszcza te kompaktowe. Oferują mnóstwo przestrzeni dla rodziny, wydajny układ napędowy, a także rozwiązania, które umilą nie tylko podróż w miejskim korku, lecz również na drugi kraniec Europy. Jeśli postawimy na mocną i oszczędną hybrydę, rzadko będziemy meldować się pod dystrybutorem. Wobec tego, postanowiliśmy sprawdzić jeden z najciekawszych modeli na rynku.

Dlaczego stawiamy na SUV-y

To przede wszystkim wyżej osadzone zawieszenie pozwalające pokonywać miejskie przeszkody w postaci wysokich krawężników i progów zwalniających, a także forsować zapadnięte studzienki bez uszczerbku na komforcie. Do tego dochodzi pozycja za kierownicą. W aucie rekreacyjnym widzimy znacznie więcej dzięki sporej powierzchni przeszklonej i wyższemu umieszczeniu fotela kierowcy. Tego typu auta doceniają też osoby z problemami z kręgosłupem. Łatwiej im się wsiada i wygodniej pokonuje codzienną drogę do szkoły, pracy lub pozamiejską działkę.

Nieszablonowy design

Wybór padł na Peugeota 3008 - nieprzypadkowo. To jedna z najświeższych propozycji w segmencie i na wskroś nowoczesna. Francuski, kompaktowy SUV wyróżnia się nie tylko nieszablonowym designem. Klient ma szeroką możliwość personalizacji. Do wyboru oddano 7 wyrazistych lakierów nadwozia, felgi w rozmiarze 17-19 cali oraz wiele dopieszczonych akcentów. To między innymi pełne oświetlenie LED z diodami do jazdy dziennej przypominające lwie kły. 445 cm długości i 267,5 rozstawu osi, zwiastują sporo przestrzeni w kabinie.

W sam raz dla dużej rodziny

Miejsca w dwóch rzędach nie brakuje dla wysokich osób. Fotele zostały odpowiednio wyprofilowane i wyposażone opcjonalnie w elektryczną regulację z pamięcią ustawień i masaż. Certyfikat AGR stoi na straży zdrowego kręgosłupa. Tym autem możemy wygodnie przemierzać najdłuższe trasy. Do tego dochodzi bagażnik o pojemności do 1482 litrów. Jakość materiałów wykończeniowych to wysoka półka. Tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku, a całość spasowana nienagannie. Ambientowe, diodowe oświetlenie tworzy przyjemny nastrój.

Nowoczesne rozwiązania

Trzecia generacja układu i-Cockpit to na wskroś nowoczesna technologia - zestaw elementów tworzących ergonomiczne miejsce pracy kierowcy wraz z nowoczesnym centrum rozrywki. Wirtualne wskaźniki mają 12,3 cala, zmienną grafikę i szerokie możliwości personalizacji. Centralny ekran znajduje się na szczycie kokpitu i ma 10 cali. Dysponuje dotykową oraz głosową obsługą i błyskawicznie reaguje na polecenia kierowcy. System wyposażono w nawigację 3D i tuner cyfrowy DAB. Ponadto, na wyświetlacz możemy przenieść ulubione aplikacje ze smartfona opartego na Androidzie lub iOS.

W ciszy do celu

W 3008 znajdziemy benzynowe i wysokoprężne silniki o mocy 130 KM, ale to hybrydy wzbudzają najwięcej emocji. Ta z napędem na przednią oś ma 225 KM i przyspiesza do setki w 8,9 sekundy. Warto jednak postawić na mocniejszy wariant o mocy 300 KM. Tutaj otrzymujemy w standardzie system AWD i zapierające dech osiągi. Sprint do 100 km/h trwa zaledwie 6,1 s. W obu przypadkach mamy świetną elastyczność i średnie zużycie paliwa na poziomie 1,3-1,4 l. Pełny litowo-jonowy akumulator pozwoli przejechać w ciszy nawet 60 kilometrów. To jeden z najlepszych wyników w klasie.


Nie tylko do miasta

3008 udowadnia, że wielozadaniowy SUV sprawdzi się w każdych warunkach. W mieście docenimy zwiększony prześwit, dobrą widoczność i nowoczesne multimedia umilające jazdę w korku. Na autostradzie auto przekonuje skutecznym wyciszeniem wnętrza oraz dynamicznymi i jednocześnie oszczędnymi silnikami. Nie możemy też zapominać o bogatym wyposażeniu i atrakcyjnym finansowaniu dopasowującym kształt oferty oraz raty miesięcznej do możliwości każdego z nas. Co więcej, teraz mamy 999 powodów, aby na niego postawić. Właśnie w takiej racie miesięcznej netto przedsiębiorcy mogą odebrać to auto prosto z salonu. 

REDAKCJA