Zadziorny SUV już od 616 zł netto miesięcznie. Jak to możliwe?

Pod tekstami umieszczono linki reklamowe

Zadziorny SUV już od 616 zł netto miesięcznie. Jak to możliwe?
Kompaktowy, uniwersalny SUV, wcale nie musi być nudny. Przy lekkiej dozie fantazji projektantów, możemy cieszyć się wyrazistymi kształtami naznaczonymi nowoczesnymi technologiami. Do tego, przy wsparciu konstruktorów, korzystać z dobrodziejstwa pewnych właściwości jezdnych i dużego potencjału jednostek napędowych. Takimi cechami może pochwalić się Volkswagen T-Roc. Sprawdzamy, z czego wynika jego popularność

Alternatywa dla Golfa

Rozmiarami, T-Roc zbliżony jest do Golfa. Jest jednak wyżej zawieszony, co ułatwia wsiadanie i poprawia przegląd pola właściwie w każdym kierunku. Wygląda też atrakcyjnie, dzięki wydatnym przetłoczeniom, ciekawym, metalizowanym lakierom, szerokiemu wyborowi aluminiowych obręczy (nawet do 19 cali), a także w pełni LED-owym reflektorom. Ciekawie przedstawia się również kontrastujący z karoserią dach. Auto ma 423,5 cm długości, 182 szerokości i 157wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 centymetrów.

Wnętrze dla wymagającej rodziny

T-Roc jest pełnoprawnym autem dla 4-osobowej rodziny. Spory rozstaw osi gwarantuje dużo przestrzeni w dwóch rzędach. Fotele zostały odpowiednio wyprofilowane, dzięki czemu zapewniają skuteczne trzymanie boczne w zakrętach i wygodę na autostradowych odcinkach. Nie możemy zapominać o bagażniku, którego pojemność w standardowej konfiguracji wynosi 445 l. Po złożeniu asymetrycznego oparcia kanapy, możliwości przewozowe rosną do 1290 litrów. Korzystnie też przedstawia się jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych i ergonomia.

Elektroniczne gadżety

Przed oczami kierowcy mogą widnieć cyfrowe wskaźniki o przekątnej 10,25 cala. W wersji sportowej sygnowanej literą R, grafika w trybie Race może wybić na pierwszy plan obrotomierz i czerwone kolory. Ekran cechuje się wysoką rozdzielczością i sporymi możliwościami personalizacji. Podobnie ten pośrodku kokpitu. Ma 8 cali, działa szybko i responsywnie, ma przejrzyste menu, a także wiele przydatnych funkcji. Łączy się z internetem, co dodaje w nawigacji możliwość mierzenia aktualnego natężenia ruchu i optymalizacji trasy. Mamy też całkiem przyzwoitą kamerę cofania i dwa wejścia USB.

Do wyboru, do koloru

Pod maską znajdziemy szereg jednostek napędowych. Podstawowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. Dla bardziej wymagających klientów przygotowano 1.5 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów podczas ekonomicznej jazdy. Ma 150 KM i łączy się z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Na szczycie gamy benzynowej znajduje się 2.0 TSI 190 KM. Występuje tylko z DSG i systemem 4Motion. Do setki przyspiesza w 7,2 sekundy i rozpędza się do 219 km/h. Diesle są dwa:2.0 TDI o mocy 115 lub 150 KM.

Dobra jakość w korzystnej cenie

T-Roc występuje również w wersji sportowej z literą R. Ma 300 KM, 400 Nm i przyspiesza do setki w 4,8 sekundy. Trudno o równie szeroki wybór napędów w tej klasie. Niemniej, już podstawowe specyfikacje gwarantują wysoki komfort i jednocześnie zadziorny charakter. Jeśli wybierzemy elastyczny program leasingowy, kompaktowy SUV Volkswagena będzie dostępny już od 616 zł netto miesięcznie.

REDAKCJA

Copyright © Gazeta.pl Sp. Z O.O.