Zadziorny SUV już od 616 zł netto miesięcznie. Jak to możliwe?
Pod tekstami umieszczono linki reklamowe
Alternatywa dla Golfa
Rozmiarami, T-Roc zbliżony jest do Golfa. Jest jednak wyżej zawieszony, co ułatwia wsiadanie i poprawia przegląd pola właściwie w każdym kierunku. Wygląda też atrakcyjnie, dzięki wydatnym przetłoczeniom, ciekawym, metalizowanym lakierom, szerokiemu wyborowi aluminiowych obręczy (nawet do 19 cali), a także w pełni LED-owym reflektorom. Ciekawie przedstawia się również kontrastujący z karoserią dach. Auto ma 423,5 cm długości, 182 szerokości i 157wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 centymetrów.
Wnętrze dla wymagającej rodziny
T-Roc jest pełnoprawnym autem dla 4-osobowej rodziny. Spory rozstaw osi gwarantuje dużo przestrzeni w dwóch rzędach. Fotele zostały odpowiednio wyprofilowane, dzięki czemu zapewniają skuteczne trzymanie boczne w zakrętach i wygodę na autostradowych odcinkach. Nie możemy zapominać o bagażniku, którego pojemność w standardowej konfiguracji wynosi 445 l. Po złożeniu asymetrycznego oparcia kanapy, możliwości przewozowe rosną do 1290 litrów. Korzystnie też przedstawia się jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych i ergonomia.
Elektroniczne gadżety
Przed oczami kierowcy mogą widnieć cyfrowe wskaźniki o przekątnej 10,25 cala. W wersji sportowej sygnowanej literą R, grafika w trybie Race może wybić na pierwszy plan obrotomierz i czerwone kolory. Ekran cechuje się wysoką rozdzielczością i sporymi możliwościami personalizacji. Podobnie ten pośrodku kokpitu. Ma 8 cali, działa szybko i responsywnie, ma przejrzyste menu, a także wiele przydatnych funkcji. Łączy się z internetem, co dodaje w nawigacji możliwość mierzenia aktualnego natężenia ruchu i optymalizacji trasy. Mamy też całkiem przyzwoitą kamerę cofania i dwa wejścia USB.
Do wyboru, do koloru
Pod maską znajdziemy szereg jednostek napędowych. Podstawowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. Dla bardziej wymagających klientów przygotowano 1.5 TSI z funkcją odłączania dwóch cylindrów podczas ekonomicznej jazdy. Ma 150 KM i łączy się z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Na szczycie gamy benzynowej znajduje się 2.0 TSI 190 KM. Występuje tylko z DSG i systemem 4Motion. Do setki przyspiesza w 7,2 sekundy i rozpędza się do 219 km/h. Diesle są dwa:2.0 TDI o mocy 115 lub 150 KM.
Dobra jakość w korzystnej cenie
T-Roc występuje również w wersji sportowej z literą R. Ma 300 KM, 400 Nm i przyspiesza do setki w 4,8 sekundy. Trudno o równie szeroki wybór napędów w tej klasie. Niemniej, już podstawowe specyfikacje gwarantują wysoki komfort i jednocześnie zadziorny charakter. Jeśli wybierzemy elastyczny program leasingowy, kompaktowy SUV Volkswagena będzie dostępny już od 616 zł netto miesięcznie.